9.15.2014

DO NOT DISTURB!

又一個星期,小朋友大咗,時間好唔夠用!

已經唔知寫邊樣先喇~寫吓禮物啦!
同事買咗禮物比啲小朋友,發達喇~

呢套麵包超人切切,真係好靚,
個筒裝吓野到好好!

隻髮夾好大隻,係sanrio嘅人物
(不過我唔識,下次可唔可以買啲我識架?!)



仲有呢個Do Not Disturb 門牌



有啲開好嘅水彩,要油啲水彩上方去


有得玩,最開心

我要用黃色


唔知點解突然間油落自己隻指甲到,

應該係扮指甲油。(近排見啲朋友都有指甲油) 
  

完成黃色,太難handle喇。
所以呢單case之後就交比我接手 

其餘都係我做
終於完成! 

好耐冇做過勞作喇。。。
學校有個勞作我都未動工,
月尾要交,真係要快手啲喇!

6 則留言:

  1. 黃色係小檬油架? 油得好靚呀, 完全冇出界... 勁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係媽媽油架。。。我負責油中間一兩吓咋 wahaha

      刪除
  2. 真係油得好靚喎~
    叻仔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係媽媽油架。。。我負責油中間一兩吓咋

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實係媽媽油架。。。我負責油中間一兩吓咋

      刪除