9.10.2014

第一次整月餅

連放咗4日假,真係成個人散哂!

小檬返咗學之後,都識多咗啲家長朋友,
除咗同班同學有group chat 之外,
同一屋苑一齊坐校車嘅都認識咗兩三個媽咪。

其中有一個K1嘅小妹妹,雖然高一班,
但佢係細B,其實只係大小檬幾個月
同媽咪整月餅, 係都要媽咪叫埋小檬,
女女同媽咪講好鍾意小檬(估唔到咁快!! )
於是我就應邀上佢地屋企整月餅喇!



小妹妹媽咪已經準備哂啲材料,我地一去到就整得!
佢地好多工具呀,連小朋友圍裙都有,粉團已經整好,
我地首先將粉團量好份量,分好一份份。
我切好,之後交比小檬磅


淨係呢個過程都好漫長,
因為我一路切分好啲粉團,小檬一路將佢幫我搓返埋。。。


好不容易就分好喇


之後就將餡料放入餅皮,
然後包好佢,講就好容易,
但叫個兩歲幾嘅小朋友嚟講,
都係天一半,地一半。
叫佢壓扁啲皮嚟包餡,
佢就係咁搓,當玩泥膠!
包好之後,去壓個月餅出嚟!! 

完成第一個!!!!!


 最開心就係壓 ~ 

有一個喇~ (呢個算幾靚)

再入埋袋,放雪櫃雪兩個鐘就食得!!



終於完成~!
 

好多謝呢位媽咪,如果唔係我呢位懶媽媽都未必會整月餅!
比我想像重容易,我以為會好複雜,比我未必會主動去整,
而家我上去,齋整就更梳干

完成品賣相唔係咁好,有啲餡就爆哂出嚟有啲又多皮得滯
(唔記得影相)

小檬自家製月餅,有邊個想要呀??

呢日有小插曲,我地一上到去小檬就坐低玩。
玩玩吓我見小檬用隻手掃吓掃吓手臂,遠睇再見到三點紅色,
諗咁快比蚊咬到???
行埋去原本係小妹妹嘅歲半弟弟咬咗小檬一啖,
成隻手錶印!!

佢媽咪就鬧小弟弟啦,跟住就問小檬有冇這事,
我攬住佢,呢一刻先有啲淚光。。。想喊
我安慰佢唔使喊,不過下次就要同弟弟講唔可以咬,
之後要話比媽媽爸爸老師或者大人聽!
呢件事比我知道原來小檬比人蝦都唔會出聲,
我諗因為係喺人地屋企,好在今次我睇到,
可以教佢如果再遇到佢都要識保護自己! 

原來自己個仔比人蝦做媽咪都好心痛架!

24 則留言:

  1. 大爺都係, 己經試過幾次公園俾小朋友打(唔止打一下), 佢唔識出聲, 淨係企o係度俾人打完先喊.....呢家成日教佢嗌唔好, 唔可以俾打人, 即刻走...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係要教佢自己保護自己呀
      (唔止打一下), <==佢呀媽媽係邊呀?

      刪除
  2. 小檬好man, ee鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. EE..我地年齡會唔會相差得太多呀?

      刪除
  3. 小檬勁啵...咁快就有女仔鐘意佢喇, 睇黎好快會有女朋友仔添啵, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B又係..遇到俾人蝦嘅時候會選擇唔出聲, 唉~

      刪除
    2. 會唔會真係快咗啲呢?
      真係要教佢自己保護自己呀

      刪除
  4. 啲成品包裝晒好pro 咁! 勁~
    檬檬好淡定, 係一個男子漢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好容易架。。唔係我都唔識啦。
      都係嘅,起碼唔蛇gwa,不過都要教佢比人蝦要走開囉

      刪除
  5. 無錯呀, 自己小朋友比人蝦真係好肉赤嫁!

    上星期我地去左一個會所游水+玩室內遊戲室, tarebaby 玩緊個搖搖馬 (膠放地下O個種), 有個小學年紀男生走黎搶, 仲講到明一個都唔比tarebaby玩 (現場好似有3個), 我同老公見佢搶到有可能令tarebaby受傷, 同埋個小朋友實在好野蠻同冇禮貌, 老公就去揾個職員問清楚D玩具係咪個小朋友既, 原來全部都係會所既, 跟住個小朋友仲竟然同個職員話我地, 職員就同番個小朋友講要一齊玩, 唔可以搶人玩緊野.

    老公話覺得個小朋友係專蝦細過佢既, 所以職員叫佢唔可以佢就走左, 佢知自己咩事, 但係就蝦tarebaby.

    事後我同老公都同tarebaby 講左好多野, 要講清楚唔可以搶玩具, 同埋遇到呢D情況要揾大人, 唔好同其他小朋友打交或搶野...

    有時管教到自己個小朋友, 其他人又控制唔到, 我諗tarebaby可能唔明點解其他小朋友既行為唔係mama所講同教既...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解啲會所嘅大哥哥全部都係咁曳嘅?佢地啲媽媽去哂邊?

      刪除
    2. 我見成排姐姐坐O係度玩手機傾偈... 而且仲有D大人見到小朋友玩sir sir由下面爬上去, 仲話要影低相添... :( O個時tarebaby係上面等緊sir sir... 都唔知咩世界...

      刪除
  6. 佢哋未試過,好多時都係嚇到唔識出聲,有時甚至我哋做媽媽嘅都未必識得反應添

    燒腩仔之前同我朋友個四歲仔玩,佢好鐘意哥哥但哥哥又鐘意玩玩吓蝦佢,專登搶佢推緊架玩具BB車,又試過畀媽媽話完之後成條褲掟落燒腩仔個頭到發皮四,燒腩仔兩次都係呆咗咁企喺到唔識反應,做媽媽嘅除咗肉赤都跟佢一樣呆咗,後尾係我朋友鬧完自己仔,教燒腩仔唔可以企喺到畀人蝦,教佢玩具畀人搶咗就去拎過第二件,唔好理D唔乖嘅小朋友,我先醒起自己做媽媽都要輔導吓個仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係識嘅朋友仲麻煩,話佢又怕唔好意思,不過如果我同佢爸爸媽媽熟,我會照出聲,啱就講,唔係針對,希望大家都明出發點係好
      我先醒起自己做媽媽都要輔導吓個仔==> 係呀。。。反面教材,快啲襯機講吓道理

      刪除
  7. 嘩~~~~小檬咁靚仔,比人睇中唔出奇呀,嘻嘻.....
    咁個女仔靚唔靚架? ^3^

    回覆刪除
  8. 好叻,咁快就識到咁多人,仲整到月餅,利害!
    呀,比人咬咁都得,真係好肉痛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朝早一齊搭校車識到嘅。係呀。。眼住佢比人蝦感覺真係唔太好受

      刪除
  9. 好開心呀!可以一齊整月餅,你就好啦!識到咁多媽媽,我一個都未識到呢!希望下個月尾嘅學校旅行可以識到D啱傾嘅媽媽啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有活動應該可以好啲,我地已經入面哂啲group chat 有咩news 即刻報料

      刪除
  10. 萬人迷小檬咁快畀同學仔睇中啦,近水樓台,我地依班blogger bb好難爭呀!
    小檬好乖好懂事,我唸畀人蝦一定會叫(起碼肚B係),小檬可能見果個係弟弟知佢細個,所以就自己唔出聲。不過襯今次機會都可以話佢知下次可以點做,唔洗自己啞忍呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 機會均等。。大家加油。。。哈哈
      係呀。。反而教佢點應付都係一個學問

      刪除