9.19.2014

N班~ Birthday Party Sep {海洋生物}

之前都見朋友嘅小朋友返咗幼稚園之後好忙,
因為好多活動要參預。

小檬學校每個月都有生日會,可以著便穿服返學
小檬媽媽細個最鍾意嘅一日,因為可以著靚靚吖嘛)

今個月嘅生日會主題係海洋!
我摷勻全屋都冇件衫係關於海洋,連條魚毛都冇
又遲咗起步,又唔想投資咁多,
終於走咗去SSP,買咗呢件

有請小檬~ 

e~  e~  e~  e~  e~  e~  e~  

請問邊樹有海洋生物呢? 

再請小檬~
睇唔睇到呀? 

no ?? 
咁呢?? 

使唔使笑呀? 
都睇唔到,笑都冇用啦!!

差啲睇到喇~~ 

各位觀眾,鯨魚一條

行咗兩條街都冇件有魚,人地都收檔喇,
唯有買呢件頂當啦!!
臨走仲食左好滑好滑嘅腸紛添~
相信遲啲學校比我嘅挑戰仲大!
加油!!

13 則留言:

  1. 呀..我今日都好唔開心呀
    事綠唔記得左今日要便服日..唔記得幫佢襯衫
    結果我係CAM度見到麻麻同姐姐幫佢襯得好肉酸咁返學呀><
    真係好難接受呀!!!

    回覆刪除
  2. 生日會都有主題嫁?! 咁個個月都好忙喎, HEHE!

    黎緊萬聖節都要扮鬼扮馬呀, 我都未揾衫比tarebaby添~

    回覆刪除
  3. 叫學校早定出定主題既schedule, 可以入定貨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有,不過佢呀媽好忙,所以冇去搵!未迫到埋身,係唔會理住,你唔好話我知你唔係喎

      刪除
  4. 哈哈,咁其他同學仔著咩架? 有冇人扮海洋生物架 ??^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日睇到佢地啲相,佢地真係有扮架,水母啦,八爪魚呀,下次我都唔可以咁hea喇。。。哈哈

      刪除
  5. 嘩﹗生日會都有theme㗎﹗咁檬媽你有排忙啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該淨係今次先有theme,因為呢兩個week係海洋生物週,圍繞呢個主題

      刪除
  6. 咁多野搞,仲忙過返工

    回覆刪除
  7. 生日會都有主題? 仲要個個月都有.... 真係忙到.... ^^

    回覆刪除
  8. HAHA! 我開頭睇前面時心諗,檬媽你唔係丫嘛...原來係後面!

    回覆刪除
  9. 檬媽真funny,下一次個theme係animals嘅話可以再著XD
    依家做parent真係好唔得閒!

    回覆刪除