9.24.2014

Buzz Lightyear 車車

我真係好感激RB粥粥公司嘅,佢不斷咁提供小檬嘅衫仔,
而家仲有4~5歲嘅存貨
而玩具呢,平得嚟又大件夾低食,
好多大嘅玩具都超平,
粥粥仲要喺咁買比我,我都開始要say no 喇!

上兩星期又接收咗架車仔,本來好堅決話唔要嘅我
見架車咁靚都忍唔住拎返嚟比小檬玩吓

呢架喺香港未見過,應該係喺美國賣嘅

同小檬落去走返轉 影吓相
都叫曾經擁有吖

不過呢架車seat 位好後,小檬細細粒,唔夠腳長踩!
結果要自己用腳仔踩(好似果啲平衡單車咁)


或者我地推佢!(即係玩自己 =p)


希望小檬快啲長高可以自己玩啦!
唔係我驚我嫌咗住忍唔住呀。。。。

11 則留言:

  1. 呢架車好靚呀, 後面仲可以放埋B Be落去添啵, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 咁俾我玩住先啦! 我隻腳應該夠長

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛有關當局見到我嘅post 通知我原來個座位係可以調校嘅,所以你又要等吓喇

      刪除
  3. 嘩,架車真係好靚呀,不過好似好大部,你平時將佢放邊樹呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係放喺廳,所以而同間屋大執位

      刪除
  4. 可以換大屋, heehee :P

    回覆刪除
  5. 嘩! 好巨呀! 有無惹來羨慕眼光? 咁大部真係又愛又恨...

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲女仔/姐姐應該只掛住望小檬哈哈
      冇錯,好特別,香港又冇,不過我屋企更加冇位

      刪除
  6. 嘩,已經多女仔望嘅小檬不得了啦!XD

    回覆刪除