9.11.2014

婆婆生日快樂~

每年婆婆生日都會同啲親戚朋友食吓飯。

今年多咗妹妹豬呢個BB,個個都爭住抱,



不過唔好意思,我呀妹妹豬唔係個個都抱得嘅,
要睇吓心情同埋係邊個,唔啱chanel嘅就會喊比你睇,
唔似哥哥係親善大使,
B be?唔使旨意攞友誼小姐

今次見表哥仔又靚仔咗。





是日姐姐放假,所以除咗瞓咗一陣貓C教(又係婆婆啲terms)之外
全程係黐住我,我個玻璃肚又唔爭氣,一食就唔得,
於是全晚抱住二小姐冇食過! 

切蛋糕喇~ 婆婆攬住兩粒乖孫就笑哂!


 


小檬見表哥仔來勢洶洶咁靚仔都不咁示弱,
係咁EEEE住笑!


又要安排切蛋糕,又要招呼人嘅我,
已經冇安排佢自己食蛋糕,到最後麻煩呀表舅父餵佢食蛋糕


呢晚小檬心情大好



玩到巔咗 舅父B be走哂光喇!!!


經過呢晚,我已經預計到年尾呀舅父結婚果晚
我都應該一樣冇啖好食,同亂哂龍!
仲要當晚呀舅父聲稱有星到嚟飲,
我都唔知有冇時間同啲星合照添~

唯一合照




多謝婆婆照顧我地一家!

21 則留言:

  1. 唔算走光, 有undie 又有片片~~~XD Bbe美腿啊:D
    小檬真係人見人愛都好似都冇脾氣嘅:D
    婆婆生日快樂~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。所以啲undie都要買啲靚靚架。。哈
      小檬的確係好少發脾氣,不過都唔係冇架!有日唔肯自己著鞋,之後就發顛咗。。。@@

      刪除
  2. 小檬婆婆生日快樂﹗小檬個樣好似又大個仔咗咁呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 我突然間都覺。。。

      刪除
  3. 我媽個trems係"狗虱覺"hahahahahaha
    表哥好靚仔喎, 小檬係陽光型靚仔, 表哥係張志霖型靚仔, 好得

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,都係關於動物果喎。
      表哥又靚仔有高大!殺哂

      刪除
  4. 表哥巧靚仔呀~ (心心眼-ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 表哥又靚仔有高大!殺哂

      刪除
  5. 表哥人仔細細已經有星味!

    回覆刪除
  6. 女仔要矜持啲, 明既明既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係,唔係吓吓做封面架喇

      刪除
  7. 小檬婆婆生日快樂呀!妹妹豬真係勁可愛呢!

    回覆刪除
  8. 小檬婆婆生日快樂~~ 平時辛苦你喇~~ 兩個孫都錫哂你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。婆婆真係好辛苦,而家有姐姐幫到手好好多!除咗小朋友仲有我地幾個大朋友

      刪除
  9. 一家人一齊真係好開心~ 婆婆, 你要健健康康陪住小檬B BE 長大呀~

    回覆刪除
  10. 婆婆生日快樂呀~
    原來gen mami 你家族個個小朋友都咁靚仔靚女架~~~~~~~~

    回覆刪除
  11. 嘩,原來小檬家族盛產靚仔靚女架,表哥真係幾靚仔呀!
    祝婆婆生日快樂,有咁多可愛孫仔/女,一定好開心啦 :)

    回覆刪除
  12. 勞苦工高嘅婆婆, 補祝生日快樂呀

    回覆刪除
  13. 婆婆生日快樂!表哥好靚仔呢

    回覆刪除