9.23.2014

畫畫

小檬歲幾就買咗個IKEA畫架比佢自由發揮。
出去食飯又比本簿仔佢畫吓畫吓,
有時就叫我地畫返轉頭佢睇,
可能睇得多爸爸畫圓圈加一點, 自己已經識畫圓圈

都有買啲顏色簿佢畫吓,都可以大致上畫想油嘅範圍




當會有好多出界,不過都叫對準目標畫。


韓國蠟筆好順,好容易油!


呢次嘅目標係好細格,佢居然畫到!

成長真係不經不覺的。  

既然係咁都可以比佢試吓接觸多啲美術,
畫吓畫,走咗去屋企對面啲鋪仔試吓堂。


一個鐘頭咗右,家長唔使喺裡面,喺出面等
唔怪之學野嘅附近總有啲整手甲,按摩之類嘅鋪仔


好認真


不過小檬仲係細唔會行開,我帶完佢去就走咗
(好緊要因為係去蜥蝪b 兩折private sale =D)
所以由爸爸企喺出面冇冷氣嘅走廊到等....
  
完成作

當然有導師姐姐幫吓手

今星期喺屋企, 自己打開學校啲書跟住畫,
佢畫完先話我知。

有身體,有兩隻眼睛,有咀巴!
齊哂~

小檬大作: 薯仔先生!

跟住再試埋另一間,可能會比佢星期六試吓學畫畫
唔期望啲咩,只希望佢開開心心畫吓畫!

17 則留言:

  1. 畫畫可以啟發創意, 我同tarebaby都會係屋企亂畫~

    早幾年我老公發現好似成個荃灣既小朋友都會去一間畫室度學畫畫咁 (假日勁多人拎會佢既畫袋), 所以我諗tarebaby大個D (要3歲半先可以O係O個度學), 我都會帶佢去玩下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺?咁就whatsapp我知叫咩名喇。不過我又諗住近近地。。懶惰媽媽
      同埋知道有啲真係好多人報,要排隊,真係跨張

      刪除
    2. whatsapp 左比你啦~

      刪除
  2. 小檬係好叻呀... 我家隻小豬仲係抽象派緊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬前排都係,唔知邊到點醒咗佢。。
      放心好快就升呢架喇

      刪除
  3. 嘩,叻仔呀,細細格都塗得咁靚,有天份呀小檬 ^^

    回覆刪除
  4. d韓國蠟筆睇落好易出色喎^^
    唔知香港有無地方可以買到呢?等我下次過黎留意下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 韩国进口AMOS阿摩司油画棒 宝宝画笔 安全无毒可水洗儿童旋转蜡笔 http://tb.cn/tC1JJUy

      偉大嘅洶寶架

      刪除
  5. 畫畫可以陶冶性情,畫多d 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shopping 可以舒筋活血,買多d 啦,哈哈哈哈哈

      刪除
  6. 原來係劃緊條蟲 我仲以為佢劃媽媽

    回覆刪除
  7. 畫畫可以發揮創意好呀,我屋企個燒腩仔對美術似乎唔多有興趣咁,不如下次出來叫小檬哥哥指點吓佢啦﹗

    回覆刪除
  8. 填顏色填的很好啊,沒錯小朋友在不知不覺中長大!套韓國臘筆好似幾好,又唔會整污糟手。

    回覆刪除
  9. 我都好鍾意用呢款韓國蠟筆

    回覆刪除
  10. 呢款蠟筆好用啊, 連大爺爸都讚...((佢好少讚我買啲野好用架XDDD))

    回覆刪除
  11. 我睇到呢句雙眼放光︰唔怪之學野嘅附近總有啲整手甲,按摩之類嘅鋪仔

    回覆刪除