9.01.2014

Blog Blog BB Gathering Summer 2014 @ Playhouse Whampoa

多謝Play House嘅邀請,
我地去咗同班Blogger BB 玩呀!

紅磡黃埔Playhouse
地址:香港九龍紅磡黃埔花園第十一期聚寶坊商場地下G28-31號舖
電話:(852) 2330-3567
營業時間:上午10時至晚上9時
網址: playhouse@whampoa

呢到好大,又好多野玩



姐姐放假,二對二,都癲咗!已經好早起身預出門口,
唔知道點解都係遲!
B be 喺車瞓咗,又未等到停車場,
於是我就摷醒小檬入去先

一入去已經好高漲

全日唯一較為滿意嘅一張

波波池真係小朋友嘅至愛。
仲要sir落嚟個波波池到!


小檬自己一支箭咁不停走嚟走去

開心到佢呢!



呢到好多條唔同種類嘅sir 滑梯呀!!
個個小朋友都玩到見牙唔見口

仲有好多車車

B be都有玩咗一吓

小檬識咗Victory 之後影相都會整,
今次仲教埋妹豬添

小檬: 咁呀。。
妹豬:......

小檬: 咁囉!
妹豬: 你做咩呀?

大合照
初頭仲有爸爸話佢地邊肯坐定定,
點知我接咗B be入嚟之後就見到佢地咁,
so amazing~ 
個個都好乖呀!


 全靠媽媽們唱 twinkle twinkle little da 咋!

啱啱瞓醒嘅B be一嚟到就先為景點喇。。
多謝咁多位EE嘅愛的抱抱!

又撞到妹豬,拖吓手
妹豬欲拒還迎

拖手仔,妹豬好似好怕醜咁。。好可愛~

終於得手! yeah ~ 

坐咗喺到同B be玩車車,時間差不多喇,
有啲blogger就同我講聲bye bye~ 
我地就好似送客咁,影張相留念

由此今次人數有限,主辦單位唔可以邀請哂所有blogger
不過希望可以好快又有得玩啦!!!

21 則留言:

  1. 小檬, 你下次又教EE victory吖

    回覆刪除
  2. 嘩嘩~~ 好犀利呀,等我睇下認到邊個BLOG B 先,嘻嘻....
    真係好似好好玩,小檬笑得好開心咁啊 ^^

    回覆刪除
  3. 呢個場真係超正,係個度開 bday party 真係開心到震!!
    好羨慕你地又有blog gathering, 嗚嗚

    回覆刪除
  4. B BE都有得玩,好開心喎!

    回覆刪除
  5. 妹豬好似好怕醜<---佢開心都嚟唔切...wakakaka
    b be肥嘟嘟真係好可愛,可惜我抱住妹豬妹,唔係一定捉住佢影相

    回覆刪除
  6. b be成為景點呢個真係好好笑,我有幸排到隊同佢影相真係好開心呀﹗kakakaka...

    小檬...EE下次可唔可以同你拖吓手仔呀?hehe...

    仲有...我走咗先醒起燒腩仔差檬媽一個香吻呀﹗至衰佢今次唔舒服又臭檔到死,下次我會叫佢還㗎啦﹗

    回覆刪除
  7. B Be剩係同我影相先喊,唉...姨姨我唔開心呀!!

    回覆刪除
  8. thx 小檬媽, 多得你大爺又有得玩個痛快....
    B Be真係好得意啊..wakaka..ee抱你乘機抽水,仲抽左好多下..kakaka

    回覆刪除
  9. B BE B BE, 抱到B BE真係好開心呀~~ 我成日最開心係依件事

    回覆刪除
  10. 呢個場真係好大好多野玩喎!

    回覆刪除
  11. 多謝小檬媽既邀請, tarebaby 玩得好開心呀! 不過佢掛住玩, 冇同過其他小朋友影相呀...

    回覆刪除
  12. Gen Mami你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  13. 小檬響波波池張相好靚呀,近得NT多小檬媽開始都有啲大師級啦 :)
    今次玩得好開心呀!仲以為果度唔係好大,唔洗睇住肚B可以大家傾下偈,估唔到果度咁鬼大呀,肚B又依度玩下果度玩下,追死我 XD
    哎也,我miss左抱抱Be b環節,上次去巧虎個活動已經同Be b緣慳一面啦 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。。其實次次都好似唔夠時間!!!

      刪除
  14. 我發覺係晉爸抱到B be, 唔係我lol~ 嗚~ 下次我要抱呀~
    再次多謝小檬媽, 我地果日玩得好開心呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝PLayhouse 就真!!
      遲啲你應該想再快啲抱B be架喇.....

      刪除
  15. 景點? 呢個小景點又真係好得人鍾意喎!

    回覆刪除
  16. 好似幾好玩WOW, 等我都帶BBG去玩下先~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 碧碧,一齊去呀~~~

      刪除
    2. 好呀。。。一齊再去,或者等上水店?

      刪除