8.28.2014

兩代湊仔

近日遇到啲關於兩代湊仔嘅事情可以分享吓:

1. 有一日朝早同6個月肥妹豬去健康院打針,
之後就去接哥哥放學就去飲茶先返工
(順便報導一吓佢嘅體重係15.5,都係中間線,
其他各樣pass,姑娘仲話佢咁快識爬添)

坐隔離檯係7~8個應該係已經退休又或者唔使做嘅公公婆婆嫲嫲爺爺
(唔係好老大約60幾果啲)
佢地應該討論緊我地呢啲新一代父母點湊仔
(情況就好似我地喺blog講佢地一樣,哈哈!)
婆婆話佢個孫得果歲幾兩歲就話要佢自己揸
(聽唔到揸咩,不過前聞後理應該係水杯)
點揸呀? 佢個仔話: 呀媽,唔好幫佢拎呀?等佢自己拎!
咁細個點樣自己拎呀? (聽唔到拎咩)
婆婆最後一句,唉。。我唔理咁多喇!
跟住其他嘅老友記就你一言我一語
bi。。 b i。。ba。。 ba

訓練小朋友獨立有自理能力好似係佢嘅年代未發明,
以我呀媽為例,而家weekday會係我到留宿,
都有時話要返屋企幫我呀哥哥洗吓衫,煮吓飯!!!
我唔想阻止佢錫佢個仔
但係講緊果個係我呀哥,即仲大過我啦,
出嚟做野打工做老闆唔係連自己兩餐一宿你都擔心?
如果係煲啖湯我明,唔想佢食咁多出面味精野我明,
但佢係擔心佢瞓醒冇飯食要返工,
(我哥返shift)
其實婆婆仲當佢係細,我可能好啲,
比佢睇到我係唔使佢擔心(越講越遠)
我都不時要提醒婆婆千奇唔好咁對小檬,
要比佢有適當嘅自理能力!
(好在都仲keep到)

第二件事
到今日小檬好返可以返學(鼓掌)
lift落樓有兩個婆婆見到佢就話,
嘩,咁細個就要返學,真係慘!!
小檬而家仲係好細粒,唔似兩歲半
所以可能婆婆們覺得佢好細,
我就同小檬講,話比婆婆知你幾多歲,
小檬好乖話兩歲半
之後我就話,唔算細喇(相對啲細B)可能佢細粒咋!

佢地仲喺咁話,咁慘,咁細個要返學!!!!!!!!!
好似講到我地啲家長點解咁慘仲推個小朋友返學!
我忍唔住好平和咁話,其實你地點解話咁細個返學咁慘?
佢不知幾鍾意返學,又有其他小朋友一齊玩,
又有老師講故事,做運動,食茶點。
返學不知幾開心!
(呢個時候梗係撐到行,當然小檬都好鍾意返學,
我都唔係推個仔去受刑嘅媽咪)

我再講,其實唔應該喺個小朋友面前講返學好慘!!!!
佢地會識聽,就會覺得咩返學就係慘架?
(等於我之前話唔好問返學驚唔驚一樣!!)
你唔識唔緊要,唔關我事,
但唔好喺我個小朋友面前講!!!!!!!
我辛辛苦苦嘅洗腦打底灌輸學校正面信息行動
加小檬獨立成熟嘅分析能力(其實未有,哈)
雖然唔會比你地呢啲無關痛癢嘅人一句就翻倒,
但你試吓咁樣教自己個孫吖??
睇吓第日可以有幾鍾意返學???


火火火火火

22 則留言:

  1. 其實唔好話兩代, 同一代都可以睇唔過眼大家既教仔方法啦. 我個中學同學聽到田鼠b返全日, 係咁話我狠心添. 佢自己個女未夠兩歲時日日山長水遠搭一個鐘頭車返playgroup就叫正常.

    btw, 我有個80後男同事結婚後, 每逢weekend就拎啲污糟衫返去俾佢老婆外家洗. 原因係佢地住村屋, 有太陽曬喎...不過佢而家間屋都有露台囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己個女未夠兩歲時日日山長水遠搭一個鐘頭車返playgroup就叫正常< ==唔識咩理論喎。。

      係咪果邊個太陽勁啲架?

      刪除
  2. 唔知點解...個個聽到佢地咁細要返學就覺得佢地好慘, 其實2歲半都唔係好細者, 而且返學佢地可能仲開心仲enjoy呢, 真係唔明點解咁多人會覺得咁細個返學係一件慘事.

    我亞媽又係...到宜家都仲成日好擔心個仔呢樣, 擔心個仔個樣, 其實我細佬都2x歲人啦, 雖然話就話岩岩畢業出黎做左一年野咁少, 但我唔覺得咁大個人都仲要擔心佢食唔飽著唔暖囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係,最好問用家,唔好問我
      你細路都廿幾吖。。我呀哥大過佢好多添,都係咁

      刪除
  3. 其實一個有無限精力嘅小朋友, 唔返學留喺屋企無所事事, 可能仲"慘"呢~
    同埋做乜硬係要灌輸 "慘"呢個概念俾小朋友呢? 又唔係去担泥, 又唔係唔俾飯佢食, 我最怕我教仔時有其他人多咀, 試過蛇仔明唔肯坐stroller 我要佢坐, 蛇仔明喊住坐, 有途人帶住鄙視眼光話有我有照顧好個仔, 真係唸起都火

    回覆刪除
    回覆
    1. 撩起大家把火添,有時真係唔知道點解佢地啲思想係咁。。果刻果兩個呀婆好似好驚我咁,不過我又唔係好惡咋喎,唔想失儀。。哈

      刪除
  4. 哈哈.....巨龍1歲開始返Playgroup,因為佢已經識行,所以我比佢自己揹書包+行,我奶奶樓下個看更見到巨龍揹住個書包仔,眼都突話「下...啱啱一歲喳,仲係bb就返學???有咩學呀???????」
    佢地果個年待,可能幾歲的小朋友先會返學呢.....不過我奶奶勁,即刻話「依家個個都係咁啦....」
    今時唔同往日了.....哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀咁就啱喇。好在我呀媽都好跟到我步伐,唔係實激C我

      刪除
  5. 唉! 其實真係好難要上一代接受我地呢一代的教育方式,因為佢地實在是有點固執,成日都會話... 我地舊時咪又係咁咁咁,係.. 但時代變緊嘛! 講極都唔明... 真係唔好浪費口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔講又唔得。。好在我媽媽其實都已經好聽我嘅方法,識得話佢。。。哈哈(之前好似唔呢樣野咁)

      刪除
  6. 認同呀, 婆婆成日少少嘢就話陰公豬, 跌親DD話陰公豬, 甚至水晶梨自己掛住玩冇瞓晏覺都話陰公豬, 我心裡面唔鍾意佢令到粒孫嬌滴滴架, 但又唔想話佢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明孫係要嚟錫,我地何嚐唔係錫啲小朋友?但係方法唔係咁囉。

      刪除
  7. 我以前覺得多數媽媽俾小朋友早返學因為佢哋唔想睇唔想理...見人哋早返佢又要跟咁..但做咗呀媽(ftm) 先知好多野要喺學校先學到, 屋企係有限嘅~最緊要小朋友鍾意返唔係迫就ok~
    以前年代對呢一代係咁唔單只講小朋友...就連20+未嫁人都講...咩自己嗰時10幾歲就嫁,到你咁大仔女都幾個...
    以前點同而家...講返bb, 記得上一代嘅bb一出世係未會開眼..而家? Bb 一出世就望住你笑lu~~

    回覆刪除
  8. 個代溝實在太大,同佢哋完全溝通唔來,試過有次燒腩仔去到泳池發晒癲咁唔畀我同佢換衫爆喊,明明係佢扭計我都已經無鬧佢坐係側邊等佢冷靜,D泳池清潔阿姐就走埋來又攬又呵叫我氹返佢,仲話佢咁細要錫多D㗎,我真係心諗我幾時有虐待佢?唔縱佢都係錫佢嘅表現囉﹗

    好彩我媽都好有經驗同好配合我,每次我搞唔掂燒腩仔都會幫我手軟硬兼施,但真係好怕教仔時有人喺側邊說三道四,真係火都燒多幾倍﹗

    回覆刪除
  9. 我也不停俾人話虎媽。虎咩呢?
    話得6個星期幫個仔戒左夜奶係變態 (個POINT係佢無起身喊餓唔通我整醒叫佢食?佢醒我咪餵囉... 唔醒咪大家有得瞓囉)。話我個仔三個月大聽英文故事有問題。有咩問題呢?我又唔係叫佢串生字,我讀佢聽,一中一英,又係我錯?話我唔俾個仔四圍拋玩具又係嚴?嚴咩呢?我又唔係打佢鬧佢... 同佢講道理都唔得?真係人都癲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己知自己做緊咩就得, 真係唔洗理人咁多!!!

      刪除
  10. 完全感受到你既火!!!
    唔知點解周街都會有唔關佢事又要出聲既EE嬸嬸婆婆!! 我仔就係係公園聽到呢D唔關事既人講既野, 怕婆婆抱左第二個B就唔要佢, 所以一直都話唔要弟弟/妹妹!!! 激死我~!!

    回覆刪除
  11. 最怕呢D三姑六婆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  12. 其實外人的閒言閒語真係好煩,自己是小朋友父母會有分數。不過發現只是香港先有咁多三姑六婆閒言閒語,鬼佬地方只會話個小朋友好得意呀之類。佢見得你地幾分鐘憑乜認定小朋友返學係慘?我個仔有時放學唔願走。好多嘢玩有多小朋友一齊玩不知幾開心

    回覆刪除
  13. 身邊太多無謂人,之後應該越來越多,唯有自己做好自己,唔好理人咁多。

    回覆刪除
  14. 其實我地細個果陣都被訓練要識自理啦,反而老人家湊孫就覺得要服侍周到,真係唔明呢!
    不過小檬返學,果兩個婆婆咁多口真係黑人憎呀!我都試過有次拖住肚B佢發脾四叫緊,明明我教緊肚B唔好可咁大叫,有個阿婆都出口鬧佢,有啲老人家就係咁架啦!

    回覆刪除
  15. 其實返學慘唔慘, 睇個阿媽點揀 ge je, 我地唔係嗰D媽媽囉

    回覆刪除