8.21.2014

返學後感

返咗學,我地嘅生活有咩改變? 

最大改變係全家都早咗起身早咗瞓
(二小姐未受影響,姐姐不嬲早起身)

由於都係適應期,所以初頭係返一個鐘開始,逐漸加上去,
佢都可以自己乖乖上校車,返到學校同小朋友一齊返學上堂。

放學婆婆接校車,玩一陣子就食lunch ,而家早咗起身所以會早啲nap。
婆婆接咗佢都會打個電話比我等我安心,
我都會問吓佢今日玩咗咩,食咗咩,佢都會答到,有紋有路。
返到屋企再問要吓佢學校生活,佢都講得好開心,
夜晚我地就執好校服,書包。早啲的佢入去瞓。

暫時都OK,係有一日婆婆同佢著錯褲落樓,
即刻返去換返,早餐要比啲時間氹佢,有時唔知道點解唔肯著校服,
但佢又唔係唔鍾意返學喎。。。

一星期有一樣功課
認識學校家庭自己
(其實係好簡單嘅剪貼或者圈出物品)
咁細都會要父母同佢一齊做,

見到佢好鍾意返學,好鍾意同小朋友一齊搭學車,
見到佢自己坐校車,見到佢好獨立自己上堂冇喊,
呢一切一切都令我好欣慰!
唔會諗佢學咗啲咩,只要佢開心鍾意返就得

家長星期尾就要簽手冊,知道小朋友喺學校嘅情況。
面對本手冊,好大感受,
結婚生仔,做人妻到媽咪,
而家眨吓眼個仔就返學做家長簽手冊。
雖然幾廿年前,但細個比手冊媽媽簽嘅情況
仲好似瀝歷歷在目,轉眼間就到自己簽。

唔知點解呢一刻先覺得係另一階段嘅開始! 

22 則留言:

  1. 唔止檬檬大個仔, 你都大個女喇檬媽, HAHAHA
    有時我仲會好無聊咁幻想定我個仔第日結婚 ;-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會喎, 我成日諗佢一拍拖就唔黏住我喇

      刪除
    2. 我都會呀,我會諗如果佢要娶一個我唔鍾意嘅老婆點算XD

      刪除
    3. 我又冇諗咁長遠喎。。

      刪除
  2. 見到小檬返學,我諗我下年都會好唔捨得包包返學

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時見到佢大個仔生性你又會有另一種開心架喇

      刪除
  3. 小檬哥哥叻叻呀~ 睇黎已經適應幼稚園既生活啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。估唔到咁快適應

      刪除
  4. 嘩~~ 睇到好感動呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。做呀媽見到小朋友生性就會好感動

      刪除
  5. 嘩,N班开学咁快就有功課做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 名叫功課,其實係玩嘅圈物品

      刪除
  6. 真是大個仔啦,自己撘校車返學,放學要媽媽簽手冊!

    回覆刪除
  7. 我只係簽幼稚園D報名表,已經覺得好amazing啦,我哋做媽媽嘅其實係同佢哋一齊長大

    回覆刪除
  8. 返學吾喊真係好勁,我仲有兩個星期就會過呢個階段,希望OK啦!

    回覆刪除
  9. 會唔會係之前小檬一直都只係belong to the family,依家佢多左一個身份你又多左,所以感覺特別呢~ 小檬 & 檬媽加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀。。以前呀媽做嘅而家到自己好似感覺好唔同 =p

      刪除
  10. 我記得細個果陣好鐘意係手冊裡面家長簽名果欄扮媽咪簽名, 覺得好好玩,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲啲你都可以簽,唔使扮啦

      刪除