8.15.2014

開學第二日~ 自己坐校車

開學第二日
今日小檬要自己坐校車,爸爸媽媽唔可以跟車喇,
所以心情好緊張。

都係晨咁早攪掂自己就叫佢,未至於一叫就醒,好在小檬貪玩,
喺佢床邊玩吓笑吓就好易叫醒佢。
又係話唔著呢件衫。。。我又唔知道用咗咩方法氹佢著到。
我都覺得自己好勁,不過唔知挨到幾多次。

之後都好順利出門等校車,臨上車我再講多一次,
今日好多小朋友,所以媽咪唔夠位坐,而家自己搭校車去學校,
婆婆一陣喺到等返你。
呢個時候。。。佢突然攬住我大脾話一齊上(汗)

校車嚟喇,同佢一齊搭車嘅姐姐仔行到嚟,
點知。。竟然喊緊,仲諗住姐姐仔照顧吓佢!!
喊緊姐姐上第一個,我心想推佢遲啲上,唔想佢見到姐姐喊,
不過後面啲小朋友同家長都排緊,
算啦。。。喊咪喊囉!
點知EE抱佢坐, 佢好冷靜咁自己坐,
有另一個小朋友坐佢隔離,
我諗緊好冇比佢望到我,1516,唔理喇,我好想睇吓佢點,
佢喺窗邊啱啱好望到我,
仲同我揮手,笑

Bye~ 

又記得扶住

望住佢,果一刻真係好感動,眼濕濕,
容許我眼淺,但當媽媽就係咁簡單
想像唔到一個兩歲幾嘅小朋友爸爸媽媽陪住
自己一個坐車唔喊,實在係好叻!

咁佢喺車又有冇喊呢?

我們揸車返到學校等佢落車


落車有啲小朋友眼紅紅,
好明顯喊過,一落車小檬一啲事都冇
有啲哥哥姐姐拖住一抽二lung咁行,好似事都冇。

入到課室,今日冇得影相喇, 我都係扮隱形
唱歌,玩遊戲,食茶點,
本來食唔哂嘅蛋糕,喺啲老師叫佢食嘅情況吓佢照拍落咀裡面。。哈哈~

今日返一個鐘,放學攞書包,排隊等校車嘅時候又briefing 佢,
一陣婆婆喺落校車到等佢, 佢要自己同埋啲小朋友一齊坐
好順利上咗校車,我拜託另一位一齊落車嘅媽媽幫我睇吓佢。

唔使十分鐘就返到屋企樓吓,都係完全冇喊過!!
我嘅小檬,媽媽really proud of you!!!!
突然英文mode =D)

25 則留言:

  1. 唔好講話你係媽媽, 我睇到小檬咁叻我都眼濕濕呀, 做咗媽媽真係好眼淺

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。見到佢咁生性真係好感動

      刪除
  2. 我都睇到眼濕濕呀~小檬好叻,仲會笑住揮手!

    回覆刪除
  3. 點解架
    我仔2日都係得餅乾咋

    點解你地又蕉又cake架
    仲要每人得3塊餅咋
    再食要再舉手拎
    好羡慕呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能試吓先,應該下星期會好啲呱,

      刪除
  4. 叻叻,校車有冇安全帶?因為我見朋友因為校車冇安全帶而诀定自己送返學

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通小巴都有喎,冇理由校車會冇,學校應該可以幫手揀啲好嘅校車公司

      刪除
  5. 我都比你感動到喊,大個仔啦!!!!!!

    回覆刪除
  6. 從車窗倒影我見到檬媽個感動樣呀,哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。真係好感動呀

      刪除
  7. 小檬真係大個仔啦﹗如果換轉我係你都一定感動到眼濕濕呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。。仔女係每一個媽媽嘅心干定

      刪除
  8. 睇見你個post 都𢰸到眼紅紅喇...大個仔小檬! 叻仔,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀EE,好快到BB妹架喇

      刪除
  9. 小檬真係好叻仔,連我見到都覺得好安慰好感動呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀EE,第時肚B都一定咁叻

      刪除
  10. 叻仔, 如果係我, 都會忍唔住眼濕濕, 如果可以, 都唔想俾AR 仔搭校車LEI~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法,不過好在佢都好鍾意

      刪除
  11. 小檬好叻呀...

    回覆刪除
  12. 小檬好叻,大個仔啦!

    回覆刪除
  13. 好遲先追返哩篇BLOG~唔好話檬媽你~我都睇到眼濕濕! 小檬真係好乖好叻仔~~ 好抵錫!!

    回覆刪除