8.04.2014

小檬~第一次睇戲

小檬喺屋企都有睇吓卡通片,最鍾意就係反斗奇兵,
唔想佢習慣睇,只係偶然嘅星期六日先有得睇,
佢都可以坐定定睇,不過有時都會走咗去玩吓東玩吓西。

見有暑假卡通片比小朋友睇,於是都諗住帶佢試吓,最多就睇一半走人,
初頭都有諗過睇迪士尼嘅飛機,好在多得明燈田鼠媽指引
我地揀咗多啦A夢(要配合劇情改口!)
在此謝過田鼠媽

買咗票,影張相留念先

第一次睇戲

多啦A夢:新大雄的大魔境-柏高與5人之探險隊》

買咗兩張大人票,我們兩個都唔大隻,兒童倚可以放喺我地兩個中間,
不過佢坐咗都唔係好夠高睇哂全個銀幕,
於是我都係抱住佢坐側邊,睇得仲清楚!

喺屋企息咗燈都冇問題,不過嚟到戲院驚佢驚。。。
全場都係小朋友而佢把聲好細,不過驚佢太興奮不停講野會嘈住人。。。
驚佢唔肯坐咁耐會叫走。。。
不過以上擔心都係多餘,我地順利睇哂全套戲!

佢好安靜留心睇戲,偶然望吓其他哥哥笑,
都有問吓我呢個人咩嚟之類嘅問題,
好在答一句就冇追問,自己乖乖睇,由於呢套係大冒險,
所以都有好多驚險情節,佢都睇得好投入,
揸緊我隻手一齊緊張。
又有小朋友熟悉啲動物,會叫動物啲名
1小時49分鐘冇悶場嘅戲好快過,
到尾後大團圓唱歌佢仲一齊拍手添~ 
咁開心我梗係一齊啦~ =D

返到屋企就不停講睇多啦A夢同隻白色狗狗
好開心第一嘅睇戲經驗都算好好!

7 則留言:

  1. 嘩..好叻仔啵, 我都想試下帶小b去睇戲, 但係我覺得佢會叫走人, 所以都係唔敢~

    回覆刪除
  2. 好SWEET 呀, 咁以後檬媽你同檬檬拍拖多一個節目喇

    回覆刪除
  3. 我就要等多兩年先可以去睇戲啦(要等埋妹妹!)

    回覆刪除
  4. 1st experience 真係好好喎! 差唔多兩個鍾都幾長呢~咁檬媽你抱住小檬辛若嗎?

    回覆刪除
  5. 小檬好叻叻呀!!你所考慮既野我都驚龍BB會做齊XD

    回覆刪除
  6. 可以睇晒全套戲好好呀, JUJU 話想睇飛機總動員, 但我怕音響太勁佢會驚,,,所以都係放棄了~

    回覆刪除