8.25.2014

挑戰~海洋公園

呢排好多冰的挑戰,我地都被表舅父挑戰,
不過係挑戰喺三十幾度去海洋公園。
佢地有兩張coupon,月尾到期,
於是就問我地一唔一齊去。
我地有year pass,於是就捨命陪君子
諗住晏啲入去先join佢地,點知佢地都淆,
都係諗住三四點先入去。

(太熱喇,真係帶唔到B be,等涼一定帶佢嚟,Mrs Wu 唔好鬧我呀)

小檬咁曬終於肯帶帽

喺大門口影完到此一遊已經想暈~


又搵啲friend影吓相。

媽媽好努力叫佢victory

今次冇咩計劃行程,行到邊玩到邊。

表舅父地移民咗咁耐之後都冇嚟過,
我諗佢睇嘅轉變就更加大。

先搭纜車。


小檬四月嚟果次冇坐纜車,再豬仔啲嘅時候又未識,
今次上到去就話驚,唔敢自己坐,
要我地攬到實,又咪埋眼(其實同我一樣)

邊個抱都咪埋眼

不過又要八卦睇吓

睇企鵝, 好得意
睇極都唔厭

再行咗啲冰極世界館

就休息飲吓野

eeeeeeee

點解咁開心?

就係表舅父扮馬騮引佢笑囉~  
hahaha.....
family tee
買咗年幾,而家先著
(所以冇預B be,點算!?) 

唞完, 行吓玩吓
  

 撞到咩咁開心呀?

咪係表舅父囉~

傻咗。。咁落力引佢笑

抵小檬先日掛住你

呢日有咁多張有我嘅相,我要多謝。。。
領隊兼攝影C ~ 小檬爸
yeah!!!!!!!!

雖然熱,玩得開心就咩都抵返
不過都唔可以太耐時間

 一家合照+肉腿

再睇吓啲熱帶雨林動物。。。
如果行行吓見到呢條綠色嘅蛇,都幾驚 


落山之前睇吓啲鯊魚表演先。。 

玩遊戲
其實比人射水水

呢幾個姐姐一見到小檬就走哂埋去
(佢地成日見嘅都係自由神啲剷青留辨小朋友時,
我諗我都好明白點解) 

圖1 

圖2 

圖3

圖1-3 都充分證明
呢位跳舞好落力嘅姐姐好鍾意小檬!
(其實仲有好多張)

最後鯊魚戰隊出場結束行程

當然繼續係有好多自由行,不過都頂得住嘅,
係我買緊汽水嘅時候,有個小朋友夾硬逼埋嚟我前面,
張檯同我之間嘅時候,我忍唔住向佢咆哮咗幾吓,
都唔知佢逼咩!!!!!
可唔可以再逼我地啲香港人呀?? 
其實海洋公園係屬於香港人架!!

14 則留言:

  1. 我都好佩服你地呀.
    除左大熱天時, 仲有啲打尖既新人類.
    我恐懼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好恐懼,不過人在江湖。。又要還。
      有張year pass咪去吓囉

      刪除
  2. 黑色的FAMILY TEE, 好熱呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該問返呀朱古力公司點解出黑色喇。。。

      刪除
  3. 嘩~ 個姐姐抽晒小檬水呀~
    不過小檬媽, 下次我見到小檬抽佢水時, 唔好影我1,2,3 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啦好啦,唔好抽咁少呀~

      刪除
  4. 嘩﹗天氣咁好,在海洋公園玩周圍都好靚,但可惜真係太熱啦﹗烈日當空,, 勇呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。做人有時都要勇啲嘅

      刪除
  5. 嗰日見你fb post 相我當唐都覺得好熱呀, 你真係好勁, 有無窮精力周圍去, 仲要一日幾場

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日本來得一場架,另兩場都臨時加插,之後我都已經累到C

      刪除
  6. 好搞笑啊, 小檬搭吊車咪晒眼..XDDD
    不過真係好熱, 去海洋公園同迪迪尼我都唔敢夏天去..你地好勁啊!!!
    ((Btw, 小檬媽條波點裙褲我都有條.kakaka))

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係出名細膽豬,同媽咪一樣!
      其實我初頭都唔敢去,不過佢地兩個自己去冇細路一齊玩會冇隱,分分鐘會唔去徙咗兩張飛添,見自己有year pass 咪去囉,如果要買飛一定唔會囉
      哈哈,著吓啲少女褲我又扮青春喇

      刪除
  7. 你哋好勁,咁熱都夠膽挑戰海洋公園﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係三個鐘咋,仲成日係啲館到。。哈哈

      刪除