8.25.2014

淘書

書永遠冇話太多。所以又走去淘吓另一啲喇


呢本啲公仔好靚




唔睇英文都睇吓啲公仔

我都可以學吓點畫



呢本講時鐘,雖然好似好難,但想佢有個時間概念,
有瞓教時間,有返學時間 
返學前已經買咗洗佢腦 =p


好靚












有得揭吓揭吓最鍾意













12 則留言:

  1. 有無link 呀? 其實一本大約幾錢?

    回覆刪除
  2. 我都有買First Word, 不過Body個頁已經比龍BB撕攔晒(吾知點解其餘又無撕,只係撕個頁)。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該係識哂,所以覺得唔使 =p

      刪除
  3. 我有first color呀,但燒腩仔學極都未識分顏色

    回覆刪除
  4. D書好靚, 唔睇英文都睇吓啲公仔←agree :)

    回覆刪除
  5. 我都有買Telling the time & first colour呀

    回覆刪除
  6. 我哋嘅口味都好一致,你淘嗰啲,我大部分都有淘(^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. SAME HERE!!!! 我屋企o個d都係呢d呀~ 我係中環有間賣bb野o既, 要成百蚊一本~ 所以淘真係抵~

      刪除
  7. 呢度有好幾本我都有買...但Yin B呢排完全無咩掂過d圖書= =""

    回覆刪除
  8. 我都有部份幾本呀, 最鐘意3D wild ocean, 好多野睇:)

    回覆刪除