8.12.2014

N班~返學體驗日(day4&5)

上星期好順利嘅三日試學,估唔到今星期。。。

星期一朝早,已經冇迫佢,氹佢氹到口水乾都喺張床到唔肯起身。
唔起身都不突止,好快就爆喊,發咗顛咁喊,
好叻咁換咗片,著咗條褲(係我好叻)
就C都唔肯著件衫,佢話要著返件瞓教衫,巔咗咁喊,
好似驅魔人咁扭來扭去
(有記錄以來嘅第二次,第一次係我生緊B be,爸爸帶佢去N班interview)
要我抱,話爸爸同佢去佢就好似樹熊咁攬住我。
果一刻已經差不多要出門口,我就仲係睡衣黑眼圈未換衫梳洗。
(原本淨係爸爸同佢去,我就返工可以遲少少出門)

終於我就用五分鐘時間攪掂哂同佢一齊出門口。
但係佢都係未肯著件衫,黑鞋著得一隻。。。
未冷靜到,喺架lift到仲喊緊,
成lift人望住佢,我都唔知講咩喇
上到車冷靜咗啲,我就話好凍,
要著返件衫先,佢又巔過。。。

比佢食咗粒糖唔理佢
(冇早餐仲要食糖,可想而知情況幾咁嚴峻) 
情況好少少,
開行冷氣我話唔著衫就凍親要睇醫生食藥水,佢就肯著,
再比佢睇吓鞋仔裡面嘅巴C貼紙,又著埋對鞋
不停提住學校啲開心野
去到學校門口先個唔同哂,
好似搵返初戀~眼神幾咁閃爍。。。

有邊個估到呢個天真爛漫笑容滿面嘅小朋友
喺十分鐘之前係驅魔人上身??

freetime時候請教老師,如果之後遇到呢個情況,
應該唔應該夾硬同佢著衫?! 我估都應該唔好,唔想佢驚咗
老師話件校服,可以放入書包,返到嚟等老師同佢著。
老師都捉住小檬話要著居住呢件校服先可以玩sir滑梯。
小檬對眼係冇離開過條滑梯嘅

希望之後冇咁嘅情況,如果唔係我真係暈低!!

至於今日。。。就因為大家都遲咗起身趕唔切,
於是放棄, 等正式開學~
(唉。。。估唔到我地大家都衰係眼瞓度
而家試返未到正式返學日日早起身已經好眼瞓,
到正式開學之後睇我地點算!!!)

未開始已經覺得好累。。。
我,真係要加油呀!!!

33 則留言:

  1. 我都好眼瞓呀... 阿囡返左1日學, 我已經希望快D到週末啦... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀。。上星期冇哂心機,好累。唯有迫自己再早啲瞓。。。zzz。zzz

      刪除
  2. O NO,... 我都好驚呀... 點算好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想知道~
      我果時有朋友話當小朋友返咗學你一定會瘦,因為好累唔夠瞓好辛苦,我而家明白喇。。。嗚嗚

      刪除
  3. 哎吔, 希望小檬快啲習慣早起. 小檬媽都加油啊!!!
    夜晚一齊早啲瞓....

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦。。媽媽好快就變成小學生喇。。。早睡早起

      刪除
  4. 嘩....聽到都驚,小檬咁乖乖偶然都咁,小朋友呢家野真係好難攪 @@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係。。就係佢平時都乖,突然係咁我都好難招架

      刪除
  5. 好似搵返初戀~眼神幾咁閃爍。。。<-- 哈哈哈, 笑左!!~
    我見到你咁就好似預見自己下個月既情況... 真係未經歷都已經覺得眼訓... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係見到佢咁開心,唔明上一分鐘點解會咁狂野!
      你仔早唔早起身??如果早應該冇咩事嘅。不過我地就眼瞓啲咁囉

      刪除
  6. 好似驅魔人咁扭來扭去 ---> 嘩, 好驚依D場面, 有時龍BB 又係咁架, 要攪一大餐先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在佢咁耐發生過兩次,我見過一次,真係咩發寶出齊都好似冇用咁。

      刪除
  7. 加油啦。做左阿媽之後,我真係瞓少左好多。唉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前好啲,不過Bbe攪到我又瞓少咗

      刪除
  8. 應該係未訓醒啦,返多幾日生理時鐘習慣了應該ok, 長遠上午班對身體好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。希望習慣咗冇問題

      刪除
  9. 咁而家要幾點起身? 我都日日衰眼訓,朝早起身仲要泵完奶先可以返工,忙到癲!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 七點呀。。。我之前係八點半 wahaha
      zzz zzzzz

      刪除
  10. 估唔到啊,嗰日見小檬超級乖啊!可能佢未瞓夠,眼瞓的小朋友最難攪

    回覆刪除
  11. 最后氹到小檬穿校服及穿鞋都好丫,可以日日用番相同方法呀!去到学校門口唔同晒,其实小檬都喜欢番学呀,可能唔惯早醒而已?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。不停咁氹佢先肯著

      刪除
  12. 真係唔講唔知十分鍾意係咁...:S
    未瞓醒要起身真係幾係野...小檬己好叻最後都肯著衫~~咁係咪而家成家都要早睡早起?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。成家都要呀。。。我好眼瞓呀

      刪除
  13. 平日大部分時間小檬都好乖, 相信只係一時鬧情緒
    返多幾日學知道好玩, 可能超早起身自己準備添~

    回覆刪除
  14. 叻叻, 應該好快無事架啦~其實佢地好鍾意返學玩啦~~~~~~~我都好想BBB可以入到呢間呀...>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. K班再試吓啦,大個咗應該容易啲考

      刪除
  15. 我都好擔心阿肶返學都會勁扭,佢又無返過N班,好彩Daddy自告憤勇話頭兩個星期帶佢返學啫!如果我帶實fing唔甩......

    回覆刪除
  16. 佢哋D情緒真係估你唔到,好彩最終都氹得掂佢著校服返學

    回覆刪除
    回覆
    1. 到係嘅,不過唔肯著真係好頭痕

      刪除
  17. 買啲蒜頭軀魔

    回覆刪除