8.20.2014

B be @6 Months

B be 6 個月喇!!

好飄忽。通常隔三至四個鐘。
不過唔肚餓點都唔肯食,好堅持。或者等佢瞓著矇矇吓就肯食。
又係次次食哂啲奶喎。。成日分兩次,好麻煩~

開始食吓米餬喇,其實唔係好鍾意,
因為都係冇咩味。太稀又會bu返出嚟,
生果淨係食過香蕉,不知幾咁鍾意

通常十一點最後一餐奶之後就瞓,不過好快又醒,
唔知係咪發惡夢,喊吓抱起又好快冇事,不過如是者都一晚兩三次。。。
小檬哥哥以前就一教瞓到大天光,
比起小檬佢確實係難曳啲!!
晏教都OK嘅,都係睇哥哥頭喇,
因為成日會嘈到佢。有時將條毛巾放落床嘅聲音都可以嘈得醒佢,
試問哥哥喺到玩點會唔嘈住佢吖?

活動能力 
5個半月時已經識爬,到而家6個月已經爬得好快去攞玩具。
左右反身都好自如。
呢兩日同佢坐都已經OK,未係好直,不過都算坐得穩。
婆婆應該平時有同佢練習。
扶住我地都可以自己企,都好硬淨,
不過唔會比佢企得耐,驚佢累。
之前都仲係EE RR,而家會自己講野,或者係唱仔,
好大聲。比哥哥大聲。試過喺餐廳叫(小檬未試過)
脾氣一定大個哥哥。好鍾意哥哥同佢玩,
一行埋去就笑到ga ga 聲。
沖涼撐到暈,成個盤比唔夠佢撐!

唔鍾意坐car seat 十次有八次都嘈,要人抱,
唉。。都唔知點帶佢出去威。
比小檬哥哥認人,陌生人抱好快就喊,比較黐身。
喺婆婆屋企搬返張網床返嚟,等佢可以喺入面玩吓。
不過有時都唔肯自己喺到,要人抱

以上各點都係比哥哥曳(殊。。唔好報吋呀)
雖然係咁我都係好愛呀肥妹豬架!

面仔紅紅,係咪好可愛呢??
其實係媽媽比哥哥扯住去睇玩具,
混亂間媽媽買錯cleaning lotion 以為係body lotion,
姐姐又朦查查幫我查面面,後來姐姐話唔好用呢支喇,
媽媽再睇吓先發現 =p

泰好肉
媽媽同事泰國嘅手信

咀唇厚厚性感啲架

好鍾意哥哥,因為佢肯為我犧牲靚仔形象

哥哥除咗同我玩仲同我梳頭
其實哥哥當我係梳馬馬尾巴毛啲玩具

哥哥仲教我學習
學習喺反斗城可以買啲咩玩具

成日錫我手手 

NT哥哥,我多咗好多表情架

鍾意食腳趾=D

眼仔碌碌爬爬爬

我大個女~ 自己食

食密瓜
其實係lam吓

自己坐喇
晨早拉下筋先


hahaha...

我的好哥哥

寵愛我的爸爸

仲有最錫我嘅媽媽

my happy family =)

29 則留言:

  1. 唉, 我家妹妹又係比起家姐細個時難湊, 一樣都係放條毛巾落床都會醒, 所以妹妹日頭嘅休息時間真係好少, 如果抱住就反而會訓得耐D, 好鬼麻煩.
    同B be一樣都比較痴身, 陌生人一抱就爆喊, 但係如果我地抱住佢同陌生人玩, 佢就可以玩到笑咔咔嘅.
    所以帶佢出街都真係要諗過度過, 如果唔係就搵著我黎攪, 因為佢會揀人痴.
    唉...唉..唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友話一個容易一個就難架喇。。哈哈。
      係啦,一條毛巾都可以整醒佢,神奇

      刪除
  2. 妹妹好可愛呢!

    回覆刪除
  3. 妹妹肥妹豬太可愛啦! 好想MIT又好想咬! 咁快識爬好叻! 木木仲未肯爬

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係肥豬妹快咋,小檬果時好似都6/7個月先爬。

      刪除
  4. 妹妹好肉地... 好可愛呀!!!

    回覆刪除
  5. 肥妹仔, 你快啲一覺瞓天光啦!

    回覆刪除
  6. 妹妹好好肉呀,全家幅好溫馨,好圓滿!幸福!

    回覆刪除
  7. 妹妹好可愛呀! 兩兄妹一齊好溫馨!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha yes
      第日唔好打交就得喇

      刪除
  8. cute 爆, 同爸爸嗰幅好sweet 喎
    同埋妹妹啲頭髮有微卷, 好鬼cute 呀, 我就快見到真人喇, 好開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. EE 你到時記得幫媽媽抱多啲喎..

      刪除
  9. 話咁快就六個月!希望佢瞓好啲啦,夜晚瞓得唔好大人都好攰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。呀哥返學又早左起身,夜晚又瞓得唔好,我真係好眼瞓呀

      刪除
  10. 妹妹個樣真係超級cute,成個公仔咁呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。攣毛公仔
      我細過出街又係比我叫我做公仔

      刪除
  11. 撞鬼, 一家四口幸福到呢.....

    回覆刪除
  12. 妹妹好可愛... 食腳趾果張好得意呀~~~

    回覆刪除
  13. 泰好肉果張好正, 妹妹好好肉地:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同事手信,著完笑C我...haha

      刪除
  14. B Be好得意好得意呀! 仲係天生鬈髮的呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。我細個都係鬈,爸爸到而家都仲係鬈添

      刪除
  15. 肥妹豬太太太可愛啦!!! 搵次我地約埋NT哥哥一齊出黎食飯呀~ 我好想見下小檬同肥妹豬~ 跟住叫NT哥哥影相XDDD

    回覆刪除