8.27.2014

學病??!!

估唔到咁快
由第一日返學到而家,差不多兩個星期,
前日突然間有鼻涕,果時仲好奇怪幾時凍親?!

尋日朝早就發埋燒添,唔返得學啦。食咗啲藥水,好似好返啲。
諗住今日可以返學。
點知尋晚半夜又燒返,鼻涕仲塞住鼻瞓唔到,
漏夜再食多次藥水!
(同一時間嘈醒咗隻肥豬妹,又要我善後。。。我好眼瞓呀)

今日都冇返學呀!
我突然間先諗會唔會係返學惹到呢??
果時啲人話返N班係學病,到大啲學野就唔咁容易病,
我仲諗呀檬都算好少病,抵抗力應該唔差,點知都中!

好彩有RB叔叔嘅玩具辦,先可以鎮得住食完藥水嘅發巔!!

小檬你要快啲好返呀!!
增強抵抗力都好緊要,
有咩可以做吓呢?運動/魚肝油/vitamin C。。。
仲有冇呢?

10 則留言:

  1. 嘩..我見有幾個小朋友都係返學無耐就病, 睇黎我都要做定心理準備先得啦~

    回覆刪除
  2. 我都想知呀~ 我地今個月開始食緊魚肝油, 唔知有冇用~

    回覆刪除
    回覆
    1. 定係比啲磋手液?但係佢咁細個人自己都唔識啦。。
      我之前都有比魚肝油,睇嚟都要再比返喇

      刪除
  3. 返學真係易病啲. 最慘佢地一病就大人細路都辛苦.
    魚肝油真係work咩?

    回覆刪除
  4. 我之前都有買smart fish, 但水晶梨唔鍾意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外你自己都食吓multi vitamins打底, 我以前試過喺幼稚園返工, 病到九彩, 小朋友D菌特別勁架

      刪除
  5. 小檬快D好返~同埋你地都小心D,補充定多D vitamin C先。上次小豆病,搞到成家都病曬。

    回覆刪除
  6. 我都開始擔心呢樣嘢,燒腩仔算小病痛,但我次話想畀D supplement佢食,佢阿爸都反對話無用...

    回覆刪除
  7. tarebaby 返左幾日都病左一次, 而家間中都有running nose, 又唔係病喎, 我同老公傾, 其實會唔會係敏感, 可能O係學校坐既位係風口位, 因為隔離位小朋友都好似係返學時間先有 running nose...

    回覆刪除
  8. 唉呀, 原來個個都返學就來病呀... 好彩大家都唔算嚴重, 快D好返啦~

    回覆刪除