8.05.2014

N班~返學體驗日

今朝晨咁早就起身,好在尋晚已經執好哂野,
因為B be同姐姐都要一齊出埋去,所以時間又要預多啲。

小檬尋晚都未喺好早瞓,好在七點幾比我地摷醒佢都冇咩發脾4。
順利準時到學校,入到去,free play 時間,小檬周圍玩。。。
我初頭陪住佢玩,等佢熟悉左環境之後我就企喺則邊等佢自己玩.

 因為要趁呢個機會比佢自己獨立喺呢到玩,
小朋友之間嘅推推跌跌我都冇理,我相信好快佢地都要自己解決。
佢玩玩吓都會返嚟搵吓我,又好快走返出去。。。
老師喺呢個時候都走嚟同啲小朋友混熟。個個都叫佢Mr Happy! 

夠鐘要排隊喇,小檬都好乖自己排,洗完手之後就入課室。
課室情況,比我想像中平靜,只係有一位小朋友喊,
一位唔係好肯坐定,一個自己走出位,
其他都算係乖乖咁坐喺到。小檬係其中一個。

小朋友圍圈坐,父母就企喺後面,老師開始同小朋友玩遊戲。
有個傳波波遊戲,到小檬手上,佢都有講自己個名,不過就好細聲。
之後唱吓歌,玩吓遊戲大約15分鐘好快過。
返完學,小檬都好開心, 算係一個好嘅開始! =)

過到真係返學冇媽咪喺身邊嘅第一日,我估佢都會搵我
之後係~ 喊 ...嗚嗚嗚嗚嗚 

18 則留言:

  1. 好的開始, 叻叻! 加油呀小檬

    回覆刪除
  2. 小檬返學感覺大個仔喇,係時候要學習無媽咪陪住既校園生活,加油!
    我估到時我會有D吾括得 heeee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係好快。暫吓眼又話返學喇。佢大個到另一stage 又係一個開心事嚟嘅。

      刪除
  3. 真係話都無咁快就返學lu, 小檬呢個親善大使一定ok啦, 小檬媽都應該唔洗太擔心佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講呀,我覺得突然間唔見咗親人喺身邊,多少都會驚

      刪除
  4. 小檬第一日返學就有好表現, 係好既開始, 好叻仔呀~~ 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽咪陪住嘛,正式嘅時候突然間唔見咗我喺身邊,我諗多少都會驚

      刪除
  5. 學校幾好呀... 有體驗日,俾小朋友慢慢適應.... :)

    回覆刪除
  6. 好剪張呀!!!!!!!! 希望吾會喊啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 究竟小檬會唔會喊呢?繼續留意劇情...

      刪除
  7. 小檬叻呀,冇喊,希望一切順利喔^^

    回覆刪除
  8. 小檬叻叻啊~~~到時唔會喊, 大個仔啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講呀,我覺得突然間唔見咗親人喺身邊,多少都會驚

      刪除
  9. 到佢正式返學你記住忍住唔好喊呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦~ 雖然我係慈母,但我應該比你想像中堅強!= )
      有堅強嘅媽媽才會有堅強的小孩,小檬及B be亦然

      刪除
  10. 幾好bor,有体验日呀,个个小朋友又开心!

    回覆刪除
  11. 我覺得小檬真係好有哥哥風範, 佢完全唔似返n, 好叻叻~

    回覆刪除