8.07.2014

N班~返學體驗日(day2&3)

今個星期一連三日體驗返學完哂,都算好順利。

Day 1    7:45被摷起身
    Day 2    7點已經自己醒 
Day 3    7:45被摷起身
雖然被摷醒冇扭計,不過未有mood食早餐,
已經趕時間,真係唔可以慢慢等佢食,
都係返45分鐘,唯有比包奶佢揸住飲吓就算,
不過遲啲正式返學就真係要食,唔係實肚餓!(唔知點好,頭痛中)

free time 之後clean up歌播放就自己拍手執野, 
之後就跟住去排隊洗水同V V
(第二日我比佢自己跟老師入去,每人都會去吓V V,
不過我就唔知佢有冇V到,因為眼見都好混亂@ @)

上堂全程冇搵過或者望我一眼,乖乖自己坐,
老師叫起身唱歌仔都有郁,見到佢係開心,
不過又唔會自己笑出嚟, 好似有啲怕醜咁笑。

第二。三日開始試吓著校服,
點知真係趕得滯將條褲前後面調轉咗著。。。
Wahaha ~ 好在唔係好覺~ 

呢兩晚臨瞓問佢同老師小朋友玩好冇,
佢都好開心話好,都同佢講番幼稚嘅情況,
佢都聽得好開心,好有興趣,自己又講埋一份。

到下星期先再試返學。
兩日終於可以休息吓喇。。。我!!
日日咁早起身,我實在好眼瞓呀
Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz Zzz 

唔知聽朝會唔會要叫返學呢??

22 則留言:

  1. 小朋友開學真係大人仲辛苦過佢呀... 我仔9月都開學啦, 要早好多起身對我黎講真係一大挑戰! 如果佢扭埋計我真係唔知點搞...
    雖然小檬食唔切早餐, 至少佢唔扭計好開心, 咁你已經煩少樣啦~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 早起身真係一個挑戰,我地都衰喺呢到。。睇吓第四五日

      刪除
  2. 佢而家幾點瞓呀?可能要較早佢個 body clock.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日唔使返,不過佢都識七點嚟搵我。。。我好眼瞓呀 ..zzzz zzzzz 嗚嗚嗚嗚嗚

      刪除
  3. 一到要上學,唔但止小朋友唔慣,大人都係..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,雖則燒腩仔只返PM,我都覺得會打亂晒宜家個時間表

      刪除
  4. good start (拍拍手~~~) 不過真係要好早起身@@

    回覆刪除
  5. 叻仔, 適應力好强
    有其他小朋友互相學習吓, 相信好快就成功學識去廁所喇

    回覆刪除
  6. 小檬好叻仔呀~!! 完全唔怕返學~ 媽媽平時一定教得好好!
    將條褲前後面調轉咗著 << 睇到笑左!! 哈哈!
    檬媽請繼續報導小檬嘅校園生活~~ 姨姨要陪佢一齊返呀! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊係我教得可吖~
      我見佢企喺課室中間時點解隻手插袋時插咗後面嘅時候先知。。哈哈

      刪除
  7. 叻叻小檬,hannah 學校唔駛咁早返學不過佢平時都係7點左右起身,哈哈,所以無分別 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就好好多,你煩少樣啦

      刪除
  8. 小檬好叻仔呀,第一次體驗班已經可以投入到又唔洗搵媽咪,可以放心晒啦 :)

    回覆刪除
  9. 乜咁快開學0既! 小檬好叻呀, 似乎好鐘意番學!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鍾意返學,不過唔鍾意起身呢。。。嗚嗚,你睇吓第四日

      刪除
  10. 小檬表現醒目, 全賴媽媽平時教得好
    係囉, 咁早開學既? 我以為都係九月之後

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚,你睇吓第四日先......

      刪除
  11. 希望小檬有愉快嘅學習生活!

    回覆刪除