8.18.2014

卡通人物生日會

尋日去咗小檬舅父同事仔仔嘅生日會
主題係卡通人物。
(舅父啲朋友同事我都識唔少,仲一齊玩添)

收到邀請之後就喺偉大嘅TB搜尋啦。。。
終於比我搵到呢兩件
Toyko Disney嘅原單。quality 好好
RMB66


對翼仲係有pad嘅

成件衫好立體。

成套衫都大咗啲,不過冇其他碼喇,算啦。

B be 呢..我對啲小朋友扮公主有少少抗拒,
可能我唔鍾意女仔咁公主,我好驚佢著咗以為自己真係公主就幣。
所以大咗我都唔會比佢扮(自己都聽住先)
但係仲係BB嘅B be扮公主一定好得意,肥do do 咁。。。
(咩理論呢?)
呢件size啱啱好。襯埋個紅色蝴蝶,perfect~
RMB55

其實已經遲到。。點解仲影相?
因為佢爸爸為咗更加趕,所以喺呢個時候搵唔到車匙。。
要上返屋企拎後備匙

去到party 人地已經切緊蛋糕..... =_='
Happy Birthday To Woody ~

好彩嚟得切大合照同最佳造型選舉 




星夢冠軍咁啱係佢地嘅親戚,
於是就由Fred負責選出最佳造型獎喇。
翠絲都好靚

男仔就係Star war 黑武士勝出

而女仔呢佢就揀咗我家嘅白雪公主~ YEAH~ 

Fred & Fat 

B be 第一次得獎呀~ 

一齊影張相先啦

小Fans

小C9粉絲

nice 
不過影完就唔騷擾人喇~

睇返呀肥公主先~ 

Hi ~

 我靚唔靚呀? 

   

好快白雪公主就變咗睡公主喇。。
梗係啦,好多人埋嚟同佢合照呀~ 

34 則留言:

  1. 其實呢, 我平時都好怕啲公主, 尤其係而家周街見既frozen...
    但肥妹公主我like ah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一睇就知你有品味
      整返個鼠B王子襯吓啦

      刪除
  2. 呢位肥妹公主好可愛呀....超like, 俾我都揀佢win.
    我同你一樣, 完全接受唔到女仔扮公主, 不過B Be太可愛就例外, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大咗我就唔比佢扮架喇。。所以就比佢而家扮一次啦,雖然佢未識,不過大個都可以話比佢知佢扮過。。哈哈

      刪除
  3. 我都好驚D公主呀~ 特別係來自強國果D~ 我發誓如果我有個女, 我一定唔會比佢扮公主~ wakakaka~
    不過你家既肥妹公主就唔同~ 好可愛呀~
    小檬哥哥都好得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大咗我就唔比佢扮架喇。。所以就比佢而家扮一次啦

      刪除
  4. B be 係至肥美既白雪公主very cute

    回覆刪除
  5. B Be咁細個, 再加上肥dodo扮公主好cute啊...真係好得意!!

    回覆刪除
  6. 可愛肥白雪, 姨姨我都好鐘意吖~~~~

    回覆刪除
  7. 肥公主好可愛呀,得意妹 ^3^~~~
    嘩,Fred都有黎,勁呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢係親戚朋友嚟呀!

      刪除
  8. 兩個造型好鐘意, 尤其是b be, 睇到我好肉緊呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫蛇仔明哥哥整返套襯吓啦

      刪除
  9. b be真係好可愛。E E好想抱吓佢。

    回覆刪除
  10. 好得意呀白雪公主,今次比佢搶鏡先,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 何止搶鏡,仲搶埋獎添 ~

      刪除
  11. 呢個肥公主好得意呀!

    回覆刪除
  12. 白雪公主BB, 好可愛!!

    回覆刪除
  13. 實在太可愛喇, 我想問巴斯件衫仔0係tb邊間shop度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我訂多左一件呀,可以讓比你,全新! 你留言去小檬fan page 聯絡我吖

      刪除
  14. BE B好得意呀,細個扮多D公主,好可愛呀!
    BTW, GEN MAMA,我係FACEBOOK留左言俾你,收到嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 收到,覆咗你喇

      刪除
  15. 肥公主好可愛呀~

    回覆刪除
  16. Fred & Fat <--忍唔住笑咗
    肥妹白雪公主呢個造型好得呀﹗

    回覆刪除
  17. 2個造型都好可愛呀!! 價錢好吸引! 想問仲有冇其卡通人物小童衫賣的? 可唔可以share link 給我? 想halloween扮吓野~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係搵卡通人物咋,唔知有冇其他halloweem
      FB 給你

      刪除