8.14.2014

小檬開學喇!!

小檬開學喇。。正式踩入返學生涯!

吸取教訓,唔夠瞓同摷醒佢係大忌,
於是一定要避免重覆~
尋晚嘅我如臨大敵,放工食咗飯就快啲沖涼執野,
仲要舖排好瞓教時間,
叫親佢瞓佢都話"再玩一陣","玩埋呢個"同"玩多一次"
於是食完飯就已經話瞓教。。。。哈哈,
等佢講得嚟玩得嚟到九點入房!

好成功十點前同佢瞓咗,我都快啲走出嚟準備瞓,
唔知有咩攪都變咗12點嘅瞓,點知呢個時候呀肥妹豬又扭計,
唉,又要抱返住佢。。最終係我好眼瞓。zzz.zzzzz

今朝晨早攪掂自己食埋早餐,就小檬房,講吓野,執吓野,
同婆婆講吓,佢就比我整醒,應該都夠瞓,所以都冇咩話唔高興

食完早餐又話唔肯著件衫,唯有話遲啲先著,
比佢玩咗一吓玩具,就話老師話要著住先可以玩sir滑梯,
就係咁成功咗,快著埋鞋仔

起身到出門口預咗個半鐘頭時間,好鬆動。

仲有時間影吓相添~

天使上身~軀魔成功!!


第一日可以比N班啲父母跟車送小朋友,呢個安排好好,
因為我成日諗佢自己搭校車係點。
我去嘅時候同佢坐,返嘅時候等佢自己一個坐。
屋苑有個大佢一年嘅姐姐都係搭呢架學車,
佢地喺會所已經識咗, 雖然姐姐都係三歲左右,
起碼落咗車同佢拖住一齊入學校。
都叫有個照應。。哈哈

小檬自己坐嘅時候都會話扶實,
唔會兩頭郁,成程未鬆過手。

雖然只係十分鐘,我最擔心佢自己搭車嘅一環算係安心啲

開學同之前一樣都係唱歌仔,
不過今日有食茶點,有香蕉同用杯飲水,

好快對面個同學仔就已經倒瀉咗杯水。。。

相信整濕啲衫褲鞋襪係應該成日發生,就算佢冇整濕,
身邊啲同學仔都一樣會。

放學喇~自己拎書包


依然見到有啲父母會踎喺佢地啲小朋友則邊教佢地呢樣果樣。
我就反而覺得應該趁呢個時候觀察吓佢冇咗爸爸媽媽喺身邊會係點。
小檬完全冇問題,冇搵過我地,可能都知道我地喺到,
到下星期一就知佢係咪真係可以冇咗我地都唔喊

派埋書包咩住先~

今日先係第一日,仲有漫長路要走呀~

12 則留言:

  1. 好叻呀!我都要開始準備Hannah返學.....其實要點準備呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果邊同我地唔同。。不過心理上要同佢講吓囉

      刪除
  2. 好叻仔呀~~~ 睇到呢個POST 有些少激動, 因為小檬好似我由細識佢, 今日佢又踏入人生另一階段, 好叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. V V E E ,係呀。。。真係到咗另一階段。好在小檬都冇令一班EE失望

      刪除
  3. 巧感動呀~ 小檬哥哥叻叻~

    回覆刪除
  4. 小檬哥哥好叻仔,加油 ^^

    回覆刪除
  5. 我都好感動,睇住小檬出世,話咁快就要返學,小檬算懂事,如果係我個仔我會好唔放心

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭都有好擔心,不過唔諗咁多喇。。原來到咗呢日心情真係好激動架

      刪除
  6. 坐車識扶實, 叻叻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我不停洗佢腦 =p

      刪除