9.20.2014

一生一世的媽媽

好耐冇見過週圍飛唔使做嘅TC哥哥喇,心血來潮搵佢食飯,
諗住好快食完就返屋企接更婆婆走。

佢嚟公司接埋同我去西環食,點知掛住講就行錯去紅隧,
星期五紅隧真係塞到暈,結果用咗差不多一個鐘先去到。

去咗間幾好嘅浪漫餐廳!

(有即時報告比老公知架,佢同公司食飯)
可能太浪漫嘅關係,啲菜嚟得好慢,
9點3喇,我就打個電話話比婆婆知我就返。。。

點知,佢一聽電話就問(怒火襯底)
你喺邊呀??????
返未呀 ??????? 
個女又扭計!!!!
我話就返喇。。。

快啲食完TC就車我返屋企
呢個時候我就喺TC架車喊咗出嚟,
好似好耐都未試過喺朋友面前喊,
好在佢係老朋友啫!!

其實我差不多每日放工都係即刻返屋企,
就算係去街先返,都係買啲小朋友野,
我自己去睇吓衫,做吓facial。。etc係未試過!!!
或者返到去就同小檬做吓學校啲手工,
好明顯,佢瞓咗之後我係繼續做。
繼續執好啲野,或者淘啲有需要用嘅物品

真係返遲一吓就咁?????
我都明白婆婆湊佢地都好辛苦,但係我都係一次半次啫。
果一刻真係唔太好受

終於返到屋企抹乾眼淚先入屋,
比錢婆婆搭的士。。。
差不多十點,姐姐湊住扭緊計唔肯食奶嘅肥妹豬,
我就同小檬講故事瞓,好在好快KO到小檬。

之後就到我接力湊小妹,姐姐去沖涼,我就同小妹瞓。。
差不多十一點終於瞓到,唔使半個鐘,
呢隻妹又醒咗,我又要抱住佢瞓,
又唔知做咩唔肯瞓,玩我啲頭髮,
又突然間唔使我抱扭落張床玩個枕頭同啲被,
跟住又唔鍾意,我又抱返。。
完來肚餓,於是又叫姐姐起身開奶
(因為我唔可以放底佢,會爆喊)
姐姐當然唔係咁LIKE啦
 瞓瞓吓比人摷醒
唉。。你估我想嘅咩?
呢個係佢嘅缺點, 算,好在平時態度都好好, 唔係成日會咁)
食奶又扭一大餐,終於都係姐姐KO到佢,
過一陣又醒吓,結果就我一個同佢大戰喊吓喊吓到三點先瞓。
講咗咁耐?爸爸在那兒呢?
就係公司請食buffet之後老闆話要打返四圍喎。。。
,我明嘅,應酬嘛!

 我明白~  媽媽係每1分鐘。24小時365日
一生一世嘅事!!

36 則留言:

  1. 明白...認同...絕對身同感受, 大家加油呀, 唔開心即管whatsapp我!!

    回覆刪除
  2. 係咪因為你平時一放工就要返去接力所以當你一夜返左,你老公就發嬲!?其實男人係咪都係咁,永遠覺得做女人一定要係負責晒所有囝囡既大小事務,有時真係令人感到吃力!!
    喊左出黎或者揾人傾下計舒發下都好既,起碼吾洗屈住屈住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係老公,係婆婆呀!老公唔會咁嘅!=p

      刪除
    2. haaa, 原來係講緊婆婆, 塔錯線tim ~~~
      Anyway 都係個句......喊左出黎或者揾人傾下計舒發下都好既,起碼吾洗屈住屈住!

      刪除
    3. 係呀。。多謝大家呀

      刪除
  3. 我係離職前一段時間都因為婆婆搞到好唔開心, 好似所有tarebaby 唔舒服既事都係我害既...

    所以我決定以後有咩事都唔會求婆婆, 一次都唔會... 其實老人家咁, 真係會影響大家關係, 至少我覺得我係...

    大家都努力啦~ 望多小檬同B be 兩眼, 咩都會唔記得晒嫁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬一兩句說話我都已經唔記得啲唔開心野喇。。

      刪除
  4. 可能婆婆湊咗成日所以好攰有啲燥底⋯可能妹妹出牙仔所以特別琴日特別難湊。到小朋友大個啲就無咁辛苦啦!

    回覆刪除
  5. 可能妹妹扭得太勁,又或者姐姐or小檬咁啱都做咗其他嘢唔啱佢意,令婆婆呢晚有D燥底,我估佢都唔係突登發你晦氣嘅,只係咁橋需要發泄吓姐﹗

    你係一個好媽媽,全心全意去照顧小朋友,唔好話你在職媽媽打兩份工辛苦,我唔使返工間中都要同老公請個假透吓氣啦,間中同朋友食個飯一D都唔過份,加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明白嘅,可能我呢排我都太勞累喇。多謝你呀!

      刪除
  6. 正所謂人在江湖身不由己 我絕對明白嘅 冇咩實際上嘅嘢可以幫到你 但如果你想搵人傾訴下就打俾我啦 我隨時都樂意分憂

    回覆刪除
    回覆

    1. 多謝你,你聽吓我講係SSP見到傻佬已經好足夠

      刪除
  7. 呢d野...幾時都係媽媽黎…好似好理所當然咁...真係24小時既工

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。偉大嘅媽媽係24小時架

      刪除
  8. 兩母女感情好先會互發脾氣架嘛, 唔好放喺心啦
    訓醒覺, 冇事~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係。。明白,可能呢排我都太累喇

      刪除
  9. 可能咁岩婆婆比妹妹激親je, 唔好諗咁多,大家都係湊住兩個,完全明白你感受,我都係放工返到屋企就要湊女,真係好累架,不如下次等爸爸得閒你先去食飯,婆婆咪唔會咁講囉!兩母女無隔夜仇,第二日就無事啦!

    回覆刪除
    回覆

    1. 都係,總之唔知道點解好似啲呀媽媽特別累嘅?

      刪除
    2. 緊係累啦,咩都做哂點會吾累! 又要早起身又要遲訓,夜晚仲要有時要湊個細......算啦,我地認命啦!

      刪除
  10. 完全明白你感受~好感觸呀! 個個都話做得媽媽就預左要犧牲~ 但有時會攰到感覺好似得自己不斷input咁~!!/_\
    加油啦! 檬媽~~!!!

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。都知道要犧牲,不過可能呢排太勞累喇

      刪除
  11. 明呀媽媽,大家都係放工一支箭咁biu返屋企,可能婆婆一時心火盛先會咁,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係嘅,或者呢排我亦都太勞累喇

      刪除
  12. 你好, 我一直都有睇你個BLOG~~

    我都試過同你相同情況, 一夜返少少, 婆婆就燥我底>_<

    我都明白佢老人家湊得辛苦, 所以只有自己唔開心, 但冇出聲!!

    而家我返工之後都唔敢約朋友, 簡直斷六親

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~ 係呀。。有時都明白佢地如果湊住又扭計都會好燥,唯有自己吞咗佢。
      不過又唔好斷六親,因為咁又唔健康,我通常一家大細一齊去食飯。。哈哈

      刪除
  13. babe, 唔好懷疑自己, 你已經做得好好! 你兩個都近, 捱多年就會有好日子過架喇~ 開心返啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有你呢句Babe就甜哂啦
      可能呢兩個星期(其實已經兩個月)B be都瞓得唔好,我晚晚都唔夠瞓。又早起身,已經好辛累,佢爸爸出差,我自己一個戰鬥到夜晚,仲要理吓小檬學校啲野。。。好夜都未瞓得,唉。。。我自己都好勞累,加上佢呢句,令我更加難受囉

      刪除
  14. 小檬媽, 你已經做得好好啦~
    兩個係困身D, 不過, 你好快捱完啦, 第時佢兩兄妹自己玩, 唔洗你理, 你就會好梳干架啦~ 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢兩個星期(其實已經兩個月)B be都瞓得唔好,我晚晚都唔夠瞓。又早起身,已經好辛累,佢爸爸出差,我自己一個戰鬥到夜晚,仲要理吓小檬學校啲野。。。好夜都未瞓得,唉。。。我自己都好勞累,加上佢呢句,令我更加難受囉

      其實小檬已經算好乖,會加油喇!!多謝你

      刪除
  15. 我估婆婆太攰, 所以火氣重啲. 好快雨過天青既!

    唔知呢張"一生一世"兄妹版既poster係出自邊位高手呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,佢都好快冇事
      呢個大C就係~~~ 佢地偉大嘅母親大人


      刪除
  16. working mum湊兩個真係會好攰,檬媽加油!我都差不多,因為包包好痴我唔痴爸爸。放工真係急急返家,放假如姐姐放假我就攰過返工,朝朝起身都勁眼訓,我成日覺得我會短幾年命仔。但一見到個仔就咩都唔記得啦,一齊加油!

    回覆刪除
  17. 太累/唔夠瞓都好affect 心情...相信婆婆係冇心嘅~~自己媽媽唔會怪自己個女好快會冇事又笑keke囉XD
    湊仔都係一重工作, 一定要放假...唔係真係好stressful...大家take turns 放一放假心情都會好D:D
    加油靚媽!

    回覆刪除
  18. 做AR媽辛苦過做BABA 好多, 加油呀~~得閒都要叫老公幫下手, 自己出去relax下, 唔係人都癲><

    回覆刪除