12.02.2014

B be 爸爸聲

一路B be都唔係咁多聲氣,不過有一兩次會係屋企叫,
吖吖吖吖吖 咁叫

之後都冇咩聲音,到上星期開始發出個ba 音,
唔通我地教佢拜拜,佢想學?

到今個星期,講得再清楚啲,真係爸爸聲!!

佢唔係好跟爸爸架喎, 有時都唔使佢抱架?!
但係又第一個叫嘅係爸爸!
跟住問佢邊個係爸爸果時,佢真係望住爸爸架!!
(定係咁啱?)

可能佢知道哥哥已經叫媽媽先,所以為咗公平,就叫爸爸先。

果然係女女錫爸爸!冧哂~ 

期待B be 嘅媽媽聲!!

小檬叫媽媽:

7 則留言:

  1. 爸爸一定好開心啦...
    我地妹妹都未叫爸爸媽媽, 只係聽過佢叫婆咋 ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我地估係撞彩...因為咁岩家姐叫完, 佢就跟住叫.

      刪除
    2. 其實我地都覺得佢想講拜拜,因為呢排教緊佢用手手拜拜
      不過到後來發爸音都好清潔,當係啦!!
      爸爸冧哂啦

      刪除
  2. 果然係上一世情人,叫都叫爸爸先,檬爸冧死啦 :)

    回覆刪除
  3. 你會唔會地位不保架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大勢已去,我要好好鞏固自己地位

      刪除
  4. 爸得好好聽~ 實冧死爸爸

    回覆刪除