12.15.2014

卡通人物模仿大賽

之前為咗卡通人物生日會買嘅巴斯光年衫,初頭諗住都係著一次,
到學校攪化妝舞會可以著返已經好開心。

有日收到個電郵話小檬可以參加一個卡通人物模仿大賽,
我先記得自己見有張相就post 去迪迪尼channel個飛卜網站,
原來係參加比賽,其實我都唔知道比賽啲咩,
不過見又可以去玩吓,於是就去喇!

我地之前已經嚟過呢到影相,不過冇寫blog。
呢日到會場,小檬啱啱喺架車瞓咗,好在叫佢起身都冇扭,只係有啲呆!

先排隊等出場,已經見到好多小朋友扮嘅卡通影人物,
有米奇Mickey,Minnie,史迪仔,woody, buzz lightyear。。。



問咗啲姐姐原來係上台比賽攞最佳造型獎。
因為舅父結婚果日之前試過唔肯上個台到影相,
所以今次都有啲驚
上台之前再同小檬講,要自己上去,
跟住自己擺pose,要一飛沖天!
媽咪係台下面睇佢。

到反斗奇兵喇!
媽咪帶咗佢行樓梯之後
就跑返落台下面等佢見到我比啲鼓勵佢 
不過實在太多緊張嘅家長喇。我諗佢未必見到我 
爸爸一早企喺到standby所以佢應該見到爸爸

小檬一步一步行上去! 

企好

小朋友上台之後MC姐姐叫佢地擺pose,

小檬都就舉起手 
"一飛沖天" 

之後第二個pose,
小檬想做近排好鍾意嘅單腳踎低。
唔知道點解又踎吓唔,唔知想點 

跟住就完成! 快到你唔信~
小檬就跟住啲小朋友一齊行返落台,我就喺台下面接佢。

雖然係好簡單嘅流程,呢個亦係啲咩學術比賽,純粹娛樂性質,
不過我都好開心,見到佢好大個人仔咁自己行上台,
企定定對住咁多觀眾攝影機,錄影機,都冇怯場。
換轉我上台對住咁多人都可能會驚!
做父母嘅,見到咁就會有不能形容嘅開心感動
(眼淺中) 

之後就大合照,搵到小檬嗎? 

比賽完咗有一袋禮物,之後我地又影過啲卡通人物 

雖然今次比賽我地冇贏到獎,
不過贏到失敗嘅經驗,這比贏出更加有得著!

亦令我再一次知道小檬大個仔!

期待今星期的學校聖誕表演!

6 則留言:

  1. 好叻仔~!!!!!!咁多人都可以自己行上台~~
    學校聖誕表演一定好正, 拍VIDEO比我地睇~~~KEEKEE

    回覆刪除
  2. 好叻啊小檬!! 唔怯場仲做到動作!!

    回覆刪除
  3. 呢個係一個好好嘅經驗....

    回覆刪除
  4. 賺到上台唔怯場的經驗! 小檬又長大左啦~

    回覆刪除
  5. 小檬上左台都無怕,已經是win左啦!

    回覆刪除
  6. 由你陀小檬開始識, 我都覺得見証住佢成長, 我都感受到你嗰份感動, 小檬叻叻

    回覆刪除