12.12.2014

學校生日會

今日又係學校每月一次的學校生日會,
尋晚臨瞓前同小檬講聲,
諗住氹佢要快啲瞓,點知佢話咁要著巴斯衫喇!

我話聽日唔係化妝舞會又唔係卡通人物生日會,
所以唔使著,佢C都話要著,
臨瞓前無謂同佢爭辯,就話聽日先算喇。

今朝,又喺一片唔多願起身嘅氣氛吓起身,
扭吓擰吓,終於食完早餐換衫,
點知佢真係話要著巴斯衫(汗)
要知道果套巴斯光年衫有幾"牙咋",而且又唔係扮野party,
淨係佢自己著真係啲異相,我諗老師都會問"你想點?"
咁我又點會同佢著呢,我唯有話要放入面書包返到學校先換。
講咗幾次,佢都唔肯,差啲爆喊,
好在又唔知用咩引開佢注意力之後就靜靜地同佢著衫!
成功!

小檬有樣好,佢都算復元快!
好快又變返開心BB。
落樓影去例位影返張相先!

呢兩日唔知道係邊到學到咁樣擺pose 

冇教佢就自己擺

真係好好笑 

雖然好大風,不過攬住就暖笠笠啦!

開始大,
呢朝調虎離山計唔知用得幾多次!

15 則留言:

  1. 小檬真係好sweet....
    我買左個neckwarmer 包包唔肯帶囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢初頭都唔肯架,不過後來氹佢唔可以凍親,唔係唔可以去玩就肯帶,包包仲細,未有得講道理住。

      刪除
  2. 睇來係學校教佢擺呢個pose啦,應付佢哋呢D case真係鬥智鬥力

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校會教擺pose?
      係呀。。先日都遇到唔同挑戰,我都C唔少細胞!

      刪除
  3. 影相識得擺 pose... 真叻仔!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇,真係唔知道點解佢識

      刪除
  4. 小檬POSE, 簡直係秒殺鏡頭呀

    回覆刪除
  5. 小檬個pose又型又醒,加埋側頭仔仲要帶點cute,冧死人啦~

    回覆刪除
  6. D POSE好有型丫!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好想知佢喺邊到學? 定係自己諗呢個pose

      刪除
  7. 救命呀,小檬又LUM死EE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木都攪到我神暈顛倒!!!

      刪除
  8. 呢排有點忙, miss 咗好多post
    小檬好可愛, 同埋好有fashion sense, hahahahaha, 會自己揀衫

    回覆刪除