12.17.2014

第一次學校聖誕表演

小檬第一年返學,有很多令媽咪期待又難忘的事情會出現,
繼學校親子旅行之後, 就係聖誕節表

今日小檬如常返學,家長們就十一點到學校看小朋友演出,
我諗小朋友仲細,並唔係我地坐定佢地先入場,
而係我地一入到學校小朋友已經企好自己位置準備好。

我地都算早到, 仲諗住排前啲影得清楚啲,
點知頭兩行家長係唔可以企喺到 =____=(其實當然)
不過後排嘅家長就企哂喺到影。

算啦,我而家都學會enjoy the moment用心睇表現!
而錄video呢個重任就交比爸爸。。哈哈!
小檬屬於細粒仔,天真嘅我諗住佢實企前排,
點知佢排位喺第二排中間! 
比第一排嘅遮住遮住!!

Hi~ 


小檬都應該喺啲人罅到見到我地,
唔型嘅野梗係我做, 我係咁搏命同佢揮手,
小檬見到我都有好含蓄咁笑一吓!

老師一聲令吓小朋友就唱第一首聖誕歌,
開始小檬人生嘅第一次表演,雖然唔喺企第一排,
但小檬都做好自己本份,跟住音樂做動作,啲節奏都跟到嘅,
再睇吓第一排嘅小朋友又唱得又跳得,唔怪之企第一排!!
尤其係啲女仔,真係又跳又唱,好叻叻!
當然有啲再後啲嘅唔係咁郁添,有一個開始時走去媽咪度 =p
小檬已經算係中規中矩!



唱完三首歌表演就完成!掌聲之後, 小朋友及家長大合照。


之後每個家長都攬返住自己嘅小朋友,
當時嘅情況就好似而家選香港小姐完嘅時候,
啲家長會走出嚟同佢地打氣,
跟住啲港姐同家長都會忍唔住大家一齊喊,
我攬住佢果時都眼濕濕,不過小檬當然冇啦!

我攬住小檬錫佢,
讚佢好叻叻,
可以企定定,
跟節奏,
做動作,
冇走開,
唔怯場,
完成表演!
(原諒我將完成表演一詞分拆一part part去稱讚佢)

好快就由感動mode走返出嚟,
影吓相喇!





真係好多謝呢班老師
從平日喺學校網上upload嘅相都知道佢地上堂嘅時候,
係好用心對待照顧呢班小朋友,
今次嘅表演應該都用咗唔少心血時間去幫佢地排練!
雖然呢個係佢地嘅責任,
不過我從來唔會take it for granted,
要常存感激的心!

(其實我一路打眼眶一路有淚滾動,
眼見小小嘅年紀由老師教導完成表現,冇辦法唔感動)

Yeah~ 

19 則留言:

  1. 睇到我都好感動~~
    D 女仔真係好勁呀!!! 我見小檬真係跟足架!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到啲媽咪係眼淺啲嘅!
      係呀。反而佢前面果兩位就唔係好郁。。。點解唔比小檬調轉呢?(如果他們的家長見到講講唔好意思。嘻嘻)

      刪除
  2. 返學之後真係有好多令我地又期待又難忘嘅事, 岩岩上星期六小B學校聖誕PARTY, 佢又係有份表演, 唔知點解我竟然會睇到眼濕濕囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到啲媽咪係眼淺啲嘅!x 2
      見到佢地表演就真係會眼濕濕,好簡棟

      刪除
  3. EE 都睇到眼濕濕添, 我都算睇住小檬大呀~ 哈哈~
    家陣佢已經可以出黎表演, 好感動~ 時間過得太快啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢到好多EE都睇住佢大,大家亦好快有呢份感動!

      刪除
  4. 啲小朋友好可愛呀!我記得我未生包包前,我兒甥女k班畢業,我有機會去睇佢地畢業表演,我真係睇到喊左出來。檬媽應該有排感動呀~

    回覆刪除
  5. 我睇完都眼濕濕呀,咁細個人仔可以咁勇行出來表演﹗小檬好好好好好叻仔呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽咪都係好眼淺
      係呀。。媽咪嘅標準好低,唔喊唔怯場有跳吓就好叻架喇

      刪除
  6. 成班小朋友好可愛都好叻叻呀,咁。細個人仔可以表演真係唔容易,絕對想像到檬媽嘅內心激動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係好激動,好似第一返學佢唔喊一樣!

      刪除
  7. 能夠見到自己小朋友慢慢地成長,到可以表演... 真係每一刻都令人感動呀!
    小檬叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。要好好享受呢份感動

      刪除
  8. Gen媽最後有冇忍住淚水?????我想講如果係我我會喊到pa pa 聲, hahaha, 我睇小檬表演都已經好感動

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有忍住,喺個眼眶浪浪吓!
      而家睇返都感動,每次寫呢啲blog我都眼濕濕,人地以為我傻咗

      刪除
  9. 好感動~~~~攪到我都眼濕濕~做人呀媽就係咁易滿足~~~WAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。唔知道點解真係會眼濕濕架,雖然小檬唔係最好果個, 比人遮住哂。。哈哈

      刪除