12.03.2014

學校親子旅行

星期六同小檬去咗學校嘅親子旅行

上星期睇天氣報告都仲話有雨,好擔心會好狼狽同掃興,
好在到呢日來臨天氣好好,
話就係秋季旅行,不過天氣溫暖到可以著短袖衫。

第一次學校旅行,原來會緊張唔知醒瞓唔著嘅唔係小檬,
係媽咪。結果成晚瞓得唔好。。

去到附近嘅一間小學集合之後上車,始終仲係細,
小檬係未會走去同同學仔玩。
我同啲媽媽們都有幾個熟悉啲,都有傾吓講吓。
點齊人數,好快就可以上旅遊巴。

我地嘅目的地係小白鷺,老師係車再同啲小朋友再點名之後,
就叫小朋友唱學咗嘅歌曲比我地聽。佢地學咗嘅歌,
學校網有高年級小朋友嘅video比我地重溫,
所以家長們都可以識同佢地一齊唱
(唔係有啲都唔知道佢地唱咩,不過小檬都算唱得清楚)

好快到目的地






就係我地影class photo 同玩集體遊戲時間



小朋友應該都習慣咗定定排隊,
所以影class photo都比我想像中順利容易。



circle time,唱吓歌,做吓exercise warm up,
小檬啲動作細到冇咩邊個見到
跟住玩第一個遊戲,傳波波,之後就到踩腳腳。
小檬望落下面見到吹氣sir滑梯級話要玩,
唔知點解呢個時候佢扭計唔肯玩(十一點嘅扭眼瞓?)
最後行嘅時候仲爆喊。
好在之後就自由活動時間,可以走。
小檬就好醜怪,返學咁耐都冇喊過,
反而出嚟玩有我地喺到就無啦啦喊。(我諗我地都係呢埋算!)

解散就冇事,比佢激C
自由活動

餵羊羊


兄弟,唔好郁好喎!


對上一次嚟唔敢餵,今次就爭住餵。

划船仔
唔夠高

影張相等佢記得自己唔夠高,要努力食多啲。

整帽帽




整咗兩吓就要出去吹氣彈床sir滑梯,
其實爸爸已經排緊隊。




扭波波
排排吓佢又話唔要。。要走
(冇腳嘅雀仔)

Lunch Hour 
大庭廣眾係咁多家長小朋友面前,
叫佢自己畢又會勞氣,餵佢又好醜怪,
都係叫佢自己畢,畢吓餵吓,
點知老師巡查"朋友,要自己畢果喎!!!"
小檬歷史上最快攞起支匙梗自己畢


要快啲喇,老師又嚟喇

(媽媽偷笑中)

我嘅偶像~ 老師

我好想呀老師每日都同佢食飯,
我諗我地煩惱少好多,身心健康啲,人都靚啲

我至愛嘅英文老師( 心心眼)


整麵包 



   


完成

我嘅作品  

可以評吓分嘛?

砌沙畫/樽


仲有啲畫手/織草草都冇玩

bubble time





玩怕醜草


玩到呢度,已經係兩點幾,差不多離開。
排隊點名上車時候小檬都已經扭吓擰吓,有好多同學仔已經瞓咗。
本來想佢上埋車先瞓,但見佢都辛苦,就抱住佢,
上車諗住換手比爸爸,佢又唔肯喎。。。
行到去旅遊巴車門口,
老師話小朋友試吓自己上埋車先啦。。媽媽好辛苦架,
嘩,又係唔使一秒就落地自己行上車,
不得不佩服老師嘅威力!(仔真係要人地教)

上到車,唔使兩秒就瞓咗,結束咗我地嘅第一親子旅行。

9 則留言:

  1. 仔真係要人地教<--- agree~ 哈哈~
    你地間學校真係好好呀~ 我都期待緊我地學校既旅行, 訓唔著果位應該都係我~

    回覆刪除
  2. 老師真係好犀利架, 佢講1句好過我地講10句呀~

    回覆刪除
  3. 老師POWER真係咁犀利架~~ 我都想見識下呀~~ 只係食飯個PART幫到手我已經好滿足

    回覆刪除
  4. HK D 學校真係好學校,我地呢邊好似好hea咁......咩都無得做!

    回覆刪除
  5. 短短㗎旅行節目好豐富呀!

    回覆刪除
  6. 唔知點解啲小朋友係最聽老師講架!
    小檬好鐘意兩位老師喎,笑得咁開心^^

    回覆刪除
  7. 仔真係要人地教-->超級認同呀﹗

    回覆刪除
  8. 好多野玩呀, 唔知平時去會唔會都可以玩到呢D野~~

    回覆刪除
  9. 真係咁堅?? 我都想有個老師監督下大爺食飯喎..

    回覆刪除