12.04.2014

Neck Warmer + 小檬語錄

天氣開始凍,想搵啲短身嘅頸巾比佢用,唔使咁危險,
不過都未搵到(其實冇特登去搵)

上星期行過UNY,就比我見到neck warmer,
雖然都驚佢唔肯用,
不過都要試吓,條頸暖,成身差好遠!

今朝成功著到!
天氣凍可以著自己外套返學校,
多得契仔嘅羽絨褸,小檬就唔使變雪條!

小檬語錄
尋晚落街買野。
已經有小小雨,幫佢帶返風褸上嘅帽

媽咪:落雨喇,媽咪件衫冇帽. 要行快啲喇!
小檬: 你好似我咁收埋個頭就冇事架喇!

原來佢意思係好似佢咁帶返頂帽,哈哈!

7 則留言:

  1. HAHA, 收埋個頭....小檬SO CUTE~!!!!

    回覆刪除
  2. neck warmer幾好咁啊,好似將年衫變左樽領咁 ^^

    回覆刪除
  3. 收埋個頭-->好正﹗kakaka...不過佢真係好sweet好錫媽媽呀,我燒腩仔學到佢一半咁溫柔體貼就好啦

    回覆刪除
  4. 收埋個頭 ... so funny ...
    有時小朋友講野... 和想野.... 真的估佢唔到.... so funny .. ^_^

    回覆刪除
  5. 頸保暖係好緊要.
    我都買左兩件樽領衫俾佢著.

    回覆刪除
  6. 小朋友既表達真係好得意呀!

    回覆刪除
  7. 我努力織緊NECK WARMER呀!

    回覆刪除