12.10.2014

攣毛豬

B be一出世就好多頭髮,小檬哥哥都係,
所以我都估到B be都係!

啲頭髮仲越來越多, 
越來越孿添
(我同爸爸細個啲頭髮都係攣嘅)

都未夾到頭髮我已經買定啲夾仔喇!
亦有啲朋友送,有啲舅父日本旅行買

都未得閒買個有格仔嘅盒裝好佢地。

到頭髮再長咗
呢日就試吓同佢紮辮仔

新手媽咪紮辮仔

應該合格呱  

原來好難紮架,因為佢會郁嚟郁去!

好多人,識同唔識見到B be 咁多頭髮都會望吓講吓,
話佢第時唔使電髮啦,
我就會補一句話,
不過要做負里子呢!

15 則留言:

  1. 多頭髮真係CUTE好多~ ESP 女仔~!!! 你就好啦, 有女俾你扎頭髮, 羨慕死人了~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使羨慕喇,今晚快啲行動啦!!!

      刪除
  2. 宜家好難紮架, 想佢坐定定真係要再等下, 小B都係呢大半年先肯坐定定俾我紮咋, 之前好多時紮紮下就走鬼左去, 所以攪到我都紮到無心機~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。仲要辛辛苦苦紮完好快就散哂!! 暈 ~

      刪除
  3. 你就好啦, 有女俾你扎頭髮, 羨慕死人了~!!!x 2

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使羨慕喇,今晚快啲行動啦!!! x2

      刪除
  4. 好羨慕咁多頭髮, 我同蛇仔爸細個都光頭, 所以蛇仔明啲頭髮都係生極生唔出咁, 唉.............成個阿伯呀款 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係鍾意光頭BB嘅咩?唔怕啦,好快就出好多頭髮架喇

      刪除
  5. b be 紮頭髮好可愛呀!我都想要個女幫佢扮靚靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使羨慕喇,今晚快啲行動啦!!!x3

      刪除
  6. 紥咗頭髮嘅B be好cute呀﹗媽媽要快D買定D首飾盒放佢D夾啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想住買啲一格格膠盒呀。。不過未的起心干去

      刪除
  7. 好多頭髮!!!!勁羨慕~!!!
    佢D夾多到呢......WAKAKAKAK

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲朋友送,有啲自己買,又平又靚嘅,好難唔買

      刪除
  8. 羨慕頭髮多... 羨慕有個女當barbie 玩 XDDDD

    回覆刪除