12.19.2014

School Christmas Special

聖誕表演之後
學校好快已經上載咗啲相同video比返我地睇,
仲有之前排練嘅情況!
(淨係快呢點都我已經比十個讚!
你知做家長有幾咁心急架啦)

再睇仲有個Christmas special
就係呢啲喇!!
有啲似TBB 藝員影果啲架年硬照!!

學校真係好有心幫各小朋友扮聖誕老人衫喺聖誕樹則邊影相 

又除又著又擺pose,應該都用好多時間!
真係好多謝學校令小檬嘅N班生活咁精彩!

小檬預祝大家聖誕快樂

16 則留言:

  1. 你地間學校真係好唔錯啵..不過係d 媽媽gp度都好多人讚好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我個人嚟講就好鍾意!

      刪除
  2. 最尾呢張小檬眼神好正呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 發夢都記住,我今晚send 我果張相比你

      刪除
  4. 學校好有心機呢! 正如你所講, 又換衫又擺 pose... 唔簡單啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家應該好明白箇中嘅辛苦!真係要比啲讚老師

      刪除
  5. 小檬學校真係好好呀, 有驚喜比MAMA DADDY~

    回覆刪除
  6. 有啲似TBB 藝員影果啲架年硬照!!<---忍唔住笑咗,又真係幾似喎,WAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。唔同組合嘅同學仔一齊,真係好似架

      刪除
  7. D 學費感覺上好抵交!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個月返得一半左右,我諗學校都想比返啲多啲野我地

      刪除