12.11.2014

Family photo @NT photography (2) Nov 。2014

影完B be 都影吓小檬




這邊箱我地掛住幫B be 換片,
那邊箱的搗蛋嘅小檬將啲bubble倒哂!!


佢仲問我地點解冇哂啲bubble

好在NT哥哥將佢一一影低!

全程輯錄

溫馨時刻

親親媽咪

13 則留言:

  1. 影得好自然同甜蜜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。我真係好鍾意佢。。。啲相架

      刪除
  2. GEN MAMA, 你咁樣令我更想影多次WOR....

    回覆刪除
    回覆
    1. 想做就去做吧 :)

      聽講就加價喇 ;(

      刪除
    2. 哎呀....NT 哥哥唔準加價呀,我對龍鳳B 要搵你影New born 相架......XDD

      刪除
    3. 快啲比deposit 啦!!!!(推廣部!)

      刪除
  3. OH, 無晒了,haha >V<
    d相好溫馨自然,影得Gen mama好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。自然嘅家庭照最襟睇,你下次到香港都搵吓佢啦

      刪除
  4. 匿名11.12.14

    是ENTY你新屋?QQ咪入過嚟坐,,,咁QQ坐一陣先!^^'''

    回覆刪除
  5. 你地一家直頭係 NT 哥哥的最住 MODEL啊,張張都好靚 ^^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀。。NT哥哥真係好啱我心水

      刪除