2.03.2015

B be TOMS 鞋仔

做第二個跟尾嘅,啲衫褲鞋襪真係唔會全部買過。
出街衫仔都有買比妹妹嘅,又有人送,出街都可以keep返個女仔look。
不過屋企嘅好多野都係執哥哥,好在女仔著藍色黑色都好型。

鞋仔自從一知係女買咗兩對鞋仔之後就冇買過。 
而家著緊嘅都係哥哥波鞋仔,我都打算買返對女仔鞋比佢,
不過就未有時間睇。。。

檬哥哥生日,表舅父表舅母冇偏心,除咗小檬有禮物之外,連妹妹豬都有呀!

一路都未打開睇吓,原來係對TOMS鞋仔呀~ 

 連媽咪都未有呀。
(其實我就麻麻地呢啲布鞋)
不過唔知道點解變細對之後,就好可愛



好靚呀~

閃金色~巧搶眼呀

其實個尺碼太大,起碼兩歲先啱著。

潮B
全身執呀哥屋企碌

 而家啲小朋友真係好幸福。
如果到時唔太過時,我考慮吓買返對到母女裝啦!

9 則留言:

  1. OH MY GOD, 妹妹好有型呀!!!! 其實妹妹都幾襯呢個男人型LOOK~

    回覆刪除
  2. WAKAKA!!呢款鞋我都想買比BBB呀~!!!好型~!!

    回覆刪除
  3. 妹妹識企喇? 好快呀~~
    著哥哥衫仔都好型呀, lady又得型又得

    回覆刪除
  4. TOMS啲BB鞋真係好靚啊~~~
    B be好潮啊, 對鞋仲要金色添bor~~~媽媽快啲買返對母女裝

    回覆刪除
  5. 對鞋B BE 著住又唔錯喎

    回覆刪除
  6. 雖然係著哥哥衫, 但係都幾有型丫, 仲幾襯添啵, 哈哈~

    回覆刪除
  7. 妹妹好型,我都好like女仔走型look架

    回覆刪除
  8. B BE巧潮呀,總係走在潮流嘅尖端

    回覆刪除
  9. 媽媽快D買番對啦!!

    回覆刪除