2.10.2015

小檬畫畫班 Lesson 2 ~ 巴士

又一個星期。。今次媽咪要在公司打拼,
於是爸爸帶小檬到畫室學畫畫。

爸爸報告: 
一開始, 小檬同Miss講要畫巴士
結果, 小檬畫左架巴士

(其實前一晚已經同我講想miss教佢畫巴士架喇,
估唔到真係)

爸爸嘅報告只有"開始"同"結果"  =____=



嘩,好靚喎!

上一次水母都叫做畫啲圓圈,加啲線條,
如果話佢全部自己畫,我都信

但今次呢架巴士,尤其係個司機叔叔,
我真係唔相信係佢畫囉。

返到屋企問佢,佢又真係話係佢自己畫。
問兩問又話MISS點兩點比佢連埋
再問多兩問,又話Miss同佢一齊畫 
(成件事開始自己創作=___=" )


究竟小朋友學畫畫,教師幫手畫幾筆係咪好正常嘅呢??

點都好,都好開心見到佢好鍾意上堂~

5 則留言:

  1. 其實現階段無論係佢自己畫定係Miss同佢一齊畫都唔重要,最重要係小檬鍾意畫畫,係一個好的開始!! 加油呀小檬

    回覆刪除
  2. 我估呢個階段,最緊要都係培養佢對畫畫嘅興趣先姐,老師幫手畫兩筆能夠令佢有滿足感嘅,我覺得OK呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,我繼續讚吓佢先!!

      刪除
  3. 好靚呀!
    問佢係唔會知答案架啦,不過佢咁細,有老師幫都好正常既

    回覆刪除