2.16.2015

情人節

情人節,當然要同大+細+細情人過啦!

喺屋企先嚟自拍先!!   

到呀妹笑又到小檬呆 =__= 

時間緊迫,影到有頭就算!

之後就帶小檬去對面學畫畫,
學完又緊接去睇戲,喺隔離食麥當當。
揀左多啦A夢睇。。。。(妹妹大個啲一定帶埋你)
今次呢套sell溫情,小檬都冇咁緊張咁捉住我手。
冇睇3D版,因為小檬會比啲彈出嚟嘅動動畫嚇親。

睇完同咗小檬返屋企nap一陣,兩隻小豬瞓咗我就執吓屋!
眨吓眼就5點嘅,唔想同人迫,於是早啲去食。

我地冇食啲情比金堅愛情套餐呀。。。
喺屋企對面打邊爐
呢間啲牛同生炒米飯真係不得了,
食完唔想去第間!


我嚴重投訴爸爸所安排嘅活動冇得比妹妹參與,
留低咗妹妹成日,於是快啲食完
帶埋佢, 約埋C兄C姐一齊去行花市喇!!
(住得近嘅朋友真係好可以成日見又一齊活動)

妹妹豬第一次行花市呀。。。



真係行架!!!!

淨係叫小檬同妹妹影張相都唔知攪咗幾耐,

小檬又肉緊要攬住妹妹喎
妹妹企唔穩會跌架嘛

呀妹妹一放低佢就撲嚟我到

可能驚我又賣甩佢 
  
葵芳呢個都算大過荃灣,不過乾貨都唔係好多野睇,
一心諗如果有得意玩具都會買,
話哂行花市應該係小朋友最期待/最開心既活動,
不過真係冇野吸引到我同小檬

妹妹豬呢??就最鍾意睇啲波波,

成晚頭望住上面, 手指指叫波波。

好錫佢嘅C兄想買比佢架,
不過前排小檬生日會都仲有一兩個波喺屋企,
花市太貴,所以我制止咗佢,
終於搵到個迷你波波$10  wakaka 

(好在有c兄幫手抱吓隻肥妹,唔係我手都斷!)

一人一個  total $20
多謝C兄

行吓食吓


妹妹豬食冰糖士多o卑梨
多謝C兄again !!

(其實係lam)幾滋味! 幾開心!
      
妹妹真係望鏡頭架!

事先同老公聲明唔使買咩禮物比我,
之前結婚週年紀念已經收咗隻錶已經好足夠。
我亦冇買到咩禮物比佢喇。。。哈哈!

希望我一直為一家人所花嘅時間心機,
兩隻健康快樂嘅小豬,
就係你最好嘅禮物啦!

2 則留言:

  1. 唔使咩情比金堅套餐同禮物,只係見到你哋一家人D相都已經覺得好sweet啦

    回覆刪除
  2. 一家四口真開心呀,情人節快樂呀 ^^

    回覆刪除