2.04.2015

小檬~N上學期完結

小檬學校嘅上學期完結喇! 
第一個學期做吓小紀錄先
  • 喺學校冇喊過
  • 試過一次扭計喊唔肯上校車
  • 7:15-7:30半起身,食早餐/換衫,8:00-8:05出門口。8:15上校車。時間控制尚算可以,未試過趕唔到校車(咪講)
  • 百分之99.99係我同佢上校車,婆婆都會陪住,試過一次我唔係好舒服,淨係得婆婆
  • 爸爸時間靈活啲,接多啲學車,媽咪試過一次接校車,一次到學校接。婆婆紀錄試過一次喺超級市場買野耐咗小檬落左校車婆婆都未到,校車EE打比我,我個心立刻飛咗去。。。好在婆婆都好快到。(小檬話唔驚,坐喺到婆婆囉)
  • 學校幫忙下,介咗片,初期喺學校試過瀨濕,全部共五~六次。
  • 初時返學好驚老師,而家應該適應咗,而家話黃老師教佢呢教佢路
  • 學校幫忙訓練吓,自己著鞋著襪,除鞋除襪,著外套,除外套。自理能力進展好快,學校功不可沒, 現階段試緊拉拉鍊
  • 會報告比我地知道學校嘅情況
  • 生日會主題:化妝舞會/海洋生物/民族服   
  • 學校活動:旅行/家長日/課程講解/ 開放日/聖誕表演/生日會做主角
  • 試過同同學仔調轉咗毛巾盒
  • 著錯校服兩次
  • 病假一次
學校比咗個上學期評估報告。


語文發展(中文/英文)
中文認字: 人/月/女/男/口/眼/耳/手/爸爸/媽媽 
/門/果/菜/魚/花/樹/冬/毛衣/手套
英文認字: apple/ant/ball/boy/cat/cup/dog/doll/egg/ elephant/fish/fan/girl/goat/hat/hand/igloo/ink/ jam/jug/kite/king/leaf/lamp/map/moon/net/nose
認知發展
體能發展(大肌肉/小肌肉 )
個人群體情感發展
藝發展

小檬大部分都係有四分滿分!! Yeah~ 
唯獨有兩三項得三分。
評語都OK~ 純良授教
係話佢有時上堂唔專心。
(所以學畫畫果到我都想訓練吓佢可以專心啲)

半個學期功課完成
百分之95都係佢自己做,我睇住,要養成自己做功課嘅習慣,
所以對線唔直,油顏色出界,圓圈唔圓,
不過勝在自己做!

學校生活好適應,亦好開心好鍾意返學


下學期繼續努力啦!!

7 則留言:

  1. 小檬好叻叻~~ 做了媽媽之後, 見到自己的小朋友, 和朋友的小朋友不斷長大不斷成長, 覺得好開心和感動~

    回覆刪除
  2. 小檬第一張在學成績表好靚! 小檬繼續努力~

    回覆刪除
  3. 繼續努力呀...小檬真係又乖又叻 ^^

    回覆刪除
  4. 學校教得好, 呀媽都可以輕鬆D~
    小檬叻仔~~~~~

    回覆刪除
  5. 叻仔呀~~ 做得好好呢~ 繼續加油!!

    回覆刪除
  6. 小檬叻叻!! 繼續努力呀~~ =)

    回覆刪除
  7. 嘩!小檬好叻呀,咁快識咁多中、英字.......

    回覆刪除