2.26.2015

恭喜發財~羊羊得意!!

{大年初一}
影張全家幅同大家拜年先  

  小檬& B be一家
祝大家羊年身體健康
萬事如意,心想事成~

跟住就係同我寶貝女講聲
 "HAPPY BIRTHDAY!!!!"
一歲生日搭正年初一, 呢個生日應該好容易記得!!
中國服crossover first birthday 氣球
都可算係唔襯嘅經典..wakaka

其實我麻麻地啲中國傳統服飾,不過唔係BB著大左就更加唔會著,
於是都湊吓熱鬧,比我搵到件比較特別嘅

今年小檬知道咩係過年,於是就教吓佢同我地拜年
一臉正經

整蠱做怪 


同大家拜年。。。
記錯咗上一次教嘅情人節 wakaka 

到妹妹喇,企定定攞利是

叻叻豬

記得小檬都有落樓下影張過年look,
妹妹又點少得呢

咩埋舅父舅母送比佢嘅"channel"手袋裝利是,就襯哂

行程相當緊密, 去完嫲嫲家之後食lunch,
爸爸送咗我地返婆婆屋企,仲要去攞蛋糕

之後一家大細返到屋企切蛋糕
由於是日年初一,多數朋友都要去拜年,
所以只係開咗個迷你生日會

今次生日會都有攝影3C舅父幫手影相

甜到漏嘅birthday girl
收到其他相之後再分享,不過我驚有排=___="

都係同小檬一樣,一年一粒金元寶做生日禮物,
到18歲成樽金元寶都幾型

玩完之後,就食飯
3隻小豬

妹妹個表情好好笑


好可憐,因為佢要癡住我

我的4個寶貝

{大年初二}
是日小檬新衫及新鞋仔

妹妹豬呢條hot pant得唔得呀? 

晨咁早換好衫就去會所等睇舞獅 

放假前學校教緊農曆新年嘅事,於是有舞獅就帶佢睇  
獅子綵完青我地仲跟住其他小朋友去執菜添 =p

遇到其他school bus小朋友,開心合照

之後就出發去舅公舅婆屋企

大有大講,細有細玩
妹妹就爭取時間瞓教

好靚仔嘅焯焯表哥

唯有出啲蠱惑樣先可以吸引人


第一次同表哥拖手

好驚呀。媽咪

喺樓吓打哂仗先攞到位飲茶
(多得舅公落去先搵位,我地啲後生就坐享期成,
我地唔係蝦舅公呀,因為舅公唔鍾意坐喺屋企咋) 

之後就入咗西貢探姑姑婆婆
婆婆第一次見妹妹豬咋

Tracy EE 送比妹妹嘅生日禮物
左下角仔仔佢好似小檬咁細個我已經識佢,而家高過小檬爸添˜

妹妹嘅生日禮物又輪落到小檬哥哥手中

   落咗樓吓空地玩

妹妹負責行行企企  

{年初三}
是日赤口,不宜拜年 

不過可以打牌 wakaka ~ 

好耐好耐冇打牌嘅媽咪呢日就坐咗喺麻雀檯一個下午,
姐姐就照顧妹妹,小檬就由舅父同ED哥哥哥照顧同玩,
不過小檬都好獨立自己玩,自己去Vee Vee。。
終於可以比我自由一個下午! 

{年初四}
舅父啲朋友婆婆屋企
同佢啲朋友都識咗好耐,由細玩到大,
已經變埋我啲朋友咁。
於是我地又返去湊熱鬧


之後啲小朋友就落咗公園玩

兩對手扶住梗係威水啦

12345678910...11.12.13.14.15.16.17.18...
終於冇力跌落嚟



玩到身水身汗,行大運去咗商場食雪糕

一齊食特別滋味

好在豹EE記得提我,原來呢日係初四小檬舊曆生日
舅父即刻買咗個蛋糕

仲有live琴師

呼~呼~呼~呼~

小鬼ssss

呢日姐姐放假,又多陌生人,妹妹成日癡住我,
最後好在都肯同啲姐姐玩



講到呢到先。。。
再一次祝大家羊年快樂!

13 則留言:

  1. 恭喜發財~ 祝小檬一家身體健康, 心想事成, 要咩有咩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀晉媽,我再祝要晉晉考到心儀學校!!

      刪除
  2. 祝小檬同妹妹快高長大, 愈來愈乖, 媽媽就愈來愈靚~ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝柑媽
      媽媽就愈來愈靚==> ~呢句真係好緊要

      刪除
  3. 新年快樂呀!妹妹個袋仔好靚呀!
    新年,妹妹生日,小檬舊曆生日…… 好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,妹妹個袋真係多謝舅父地

      刪除
  4. 新年快樂呀!!!
    妹妹豬生日快樂, 愈黎愈可愛呀, 好SWEET既樣子:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,要好似Little咁可愛

      刪除
  5. 妹妹豬,生日快樂

    回覆刪除
  6. Happy New Year and Happy Birthday to 妹妹豬

    回覆刪除
  7. thanks!! 好耐冇見你呀。。。你好嘛?

    回覆刪除