2.27.2015

妹妹豬First Birthday Party

妹妹豬一歲生日會實況

生日蛋糕
初一取要收up-charge,但都明白嘅。
靚就已經值回票價

  超級簡單嘅"美食"
飲品,小小食,蛋糕

循環再用生日帽

好大塊嘅生日旗,應該係我屋企細
訂果時都冇留意尺寸。
(超級讚的飯檯,調教低變茶几,影相時推去走廊!!)


幾靚都好,唔及我地嘅主角靚~ 
Birthday Girl

拍手仔, 自我鼓勵

Ivana Happy Birthday

全家幅
   



勞苦功高嘅婆婆 

 多謝大會攝影~ 舅父

睇吓舅父啲靚相先

初時都係天然呆


開始開心喇


壽星B超級興奮 


我一歲喇!!
     

好風騷


同哥哥影一張啦。。


真係得一張見得人

到最愛嘅媽咪喇
   


我嘅兩個開心寶貝



等契仔女一家,等到B be也睡了,
5點多,終於人齊喇,舅父又趕住去睇花車,
冇理由抱住瞓左嘅佢切蛋糕,
瞓得果15分鐘咋, 唯有忍痛叫醒妹妹豬。。。
雖然太殘忍喇,當然等媽咪做啦,哈哈!
首先用水水濕佢塊面,之後就叫兩聲,
超級醒瞓嘅呀妹就起咗身喇! 
沒有哼一聲, 乖豬豬! 

大合照

當然要唱首生日歌,小檬領唱 
  



大個女喇!! 
(其實只係一歲=p) 

試吓切蛋糕啦  

妹妹豬: 媽咪,係咪咁呀? 
媽咪: 你放低把刀先,有咩慢慢講 

禮成, tks all! 

生日會雖然迷你,不過媽咪都樣樣做齊
搵定靚靚佈置,靚靚蛋糕,
希望妹妹豬有個開心又靚嘅生日會!!

Happy Birthday to My Sweetheart!! 

19 則留言:

  1. 妹妹豬 的笑容好吸引, 好得意

    回覆刪除
  2. HAPPY BIRTHDAY妹妹豬~~~你真係好鬼得意既啫~~^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,我大啲要同大爺哥哥玩

      刪除
  3. Happy birthday! setting 好靚,個主角又好靚,正呀!!!

    回覆刪除
  4. 妹妹豬生日快樂~~你真係笑得好甜好可愛

    回覆刪除
  5. 媽咪: 你放低把刀先,有咩慢慢講 -->睇到呢到忍唔住笑咗

    妹妹豬生日快樂呀﹗媽媽都真係好有心思﹗個蛋糕超靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得個蛋糕好靚,初一肯整都算係咁

      刪除
  6. 生日快樂呀妹妹豬~~~~~
    雖然你話D生日旗唔啱SIZE, 但好靚囉~!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 啲顏色真係靚,不過好似好大,好奇怪咁

      刪除
  7. 媽媽都好有心思呀!勁!
    妹妹都好乖,影到咁多相!
    再次祝妹妹快高長大,聽教聽話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。佢成日爬嚟爬去,好難影呀

      刪除
  8. B BE Happy birthday!!!! 成個生日會人靚佈置靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。我個生日妹妹豬最靚 =D

      刪除
  9. Happy birthday to Be b ^^
    連mini party都搞得咁靚,檬媽真係有心思呀!
    Btw,啲氦氣咁襟用,到Be b生日仲整到輕氣球呀 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。心思真係少少地咋!
      樽氣仲未哂,而家唔知點好,希望快啲用埋

      刪除
  10. 個生日蛋糕好好好靘呀!

    回覆刪除