2.10.2015

妹妹豬識行~ 幾步喇!

喺屋企度步都度咗好耐,周圍扶住行,上星期都有一兩步,
不過仲未係好敢自己行。
到咗昨晚就已經唔同哂!於是錄低佢當係識行啦~


小檬見到都好興奮!
小檬哥哥比佢早行,
我地懷疑因為佢重過哥哥~哈哈

到遲啲識行再叻啲之後就可以同哥哥手拖手喇。。
期待中!

10 則留言:

  1. B BE好叻呀﹗咁快就識行,可以跟哥哥四圍玩啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 未係好穩,我諗下個月會好啲!我要追兩隻豬喇 @@

      刪除
  2. 叻叻, D人話女仔會快識行過男仔~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我呢兩個唔係喎。。根據記錄,小檬11個月就叫識行,呀妹我諗到一歲先叫做識自己行得叻

      刪除