2.25.2015

過年準備

紀錄一吓過年準備先

執屋
媽咪啲化妝品, 護膚品都清一清,太耐冇用嘅都唔要,
我其實最鍾意扔野. 唔扔根本執唔到

細執屋呢個係每日都有做嘅事,大執早一個星期開始持續。
清緊啲玩具,再分返好種類,之前都有分架,
不過玩吓玩吓又亂返。小檬當然有幫手啦。。
每拎一樣出嚟就玩一樣。結果就梗係越幫越忙啦!!

入全盒
今年妹妹第一年過年,都比佢幫吓手

準備好利是,初時大想頭諗住設計之後去印,
過真係冇時間,唯有買啲靚嘅補數

年三十放工後買花

有金魚撈,$20玩咗一次。。
小檬撈唔到,叫我幫手,原來我好勁!!
全場睇住我好似表演咁,結果撈到7條,
我地冇要喇,換咗個小禮物

貼揮春

自己搵地方貼
             

終於完成
不過媽咪仲未瞓得,因為要準備一吓喺年初一
妹妹一歲嘅迷你生日會
zzz.zzzz

5 則留言:

  1. 個聾貓全盒好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好眼利喎。。舊年喺商場換架

      刪除
  2. 揮春好靚好CUTE呀!

    回覆刪除
  3. 妹妹豬貼揮春... 好攪笑!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個攪攪震,冇幫襯 @@

      刪除