2.18.2015

年宵花市活動

就收爐喇,我都快手完成埋呢篇先!

小檬學校放假前一日安排咗個年宵花市活動比小朋友
大家都著左傳統嘅中國服飾,帶一支年花返去


返到去唔知會唔會已經甩頭甩骨    
  


花市活動啲相當日已經post,再讚!
睇返佢地嘅活動, 我諗我喺小朋友都會好開心

扮舞獅/打鼓/大頭佛。。。小檬扮大頭佛呀
要揭起先行到路.wakaka...

之後仲有啲哥哥姐姐拖住N班小朋友行花市,
學校安排咗啲代用券比佢地當錢用,喺花市買野~

小檬就買咗呢啲返嚟
學校仲派咗啲賀年食品,利是封

tea time都係食賀年食品
(我最鍾意學校啲佢唔食嘅野佢,
喺學校小檬係咩都食,唔會反抗)

  仲有幾位小朋友喺賀年食品,物品前面影相,
老師教埋佢地傳統農歷新年會點慶祝~
小檬同呢位同學仔最friend見到佢地兩個呢幾張相,
搭哂膊頭, 完全感受到佢地幾咁friend

媽媽公司同小檬學校假日又開始喇~!! 

3 則留言:

  1. 小檬學校真係好好呀,睇相都覺得好開心!

    回覆刪除
  2. 可以睇到小檬返學既情形真係好好呀, 仲要即日有相睇, 岩晒心急媽媽~

    回覆刪除
  3. 攪到我好期待K1呀~~ WAKAKAKA~~

    回覆刪除