5.13.2015

2015媽媽咪咪嘉年華

星期六到咗機場博覽館的媽媽咪咪嘉年華

好多遊戲都可以上網登記
編好時間就可以按時玩遊戲,
唔使排隊等玩,慳好多時間!

上網登記
開心BB情迷手作DIY~ 泥膠

用妹妹名登記,因為小檬哥哥已經超齡~

不過應該係哥哥玩多啲

妹妹玩吓啲參展商嘅玩具

哥哥都唔執輸,都有得玩

排隊遊戲,大水泡碌碌

我地早去,唔多人。



碌到我都冇力

妹妹爬行大賽,哥哥好落力幫手

豬肉獎

排隊遊戲。彈彈彈



排隊遊戲
最愛滑梯

趁人少少,食咗野先
兒童餐,好豐富

食到咁上下,妹妹又參賽推車gogo膏

推推吓,唔知點解停低。。好迷網咁

最後都係一張豬肉獎狀

網上登記,巧虎生活自理挑戰站
原來係玩巧虎啲玩具。。
仲諗住係鬥快著衫果啲添

屋企都有,嚟到都玩得咁開心

妹妹都玩埋一份

仲幫哥哥探熱添



其實妹妹入嚟果時已經有少少想瞓。
後來有得玩,又唔記得。
初時諗住瞓醒先影呢啲選舉,
見佢仲眼碌碌就影埋先喇

尋找100分carnival baby 

埋位媽咪一唱mickey mouse啲歌,佢就笑哂,
又拍手又搖頭,攝影師哥哥都讚佢好得意。

COVER BABY選舉
呢度就有少少呆喇~

呢個剪影比較特別,之前啲活動都未玩過,又唔多人排喎。
初時一拖二,點知,
呀妹一舊咁黐住我都睇唔到佢,唯有分開影~

小檬都算成功,佢識主動錫我。

妹妹就係我追住佢錫。。。哈哈

呢個活動真係好多野玩,好快巧虎又出場,跳完舞之後,
就可以上台影相喇

妹妹豬幾驚,巧虎申手佢即刻縮手

不過算叻叻,冇喊,仲可以影相添

哥哥梗係冇問題啦。

巧虎,我地都見過幾次面架喇

斗斗城嘅迷你波波池 

妹妹終於不支瞓咗,小檬忍唔住錫吓佢

小檬繼續玩
呢個可以即時玩,考吓腦袋,手仔協調



見哥哥都開始眼瞓,就走喇。。。
上到車,哥哥一坐已經瞓咗
妹妹就好叻叻自己坐(咪講)
食包包,好開心~

car seat嘅存在價值又返嚟喇~

10 則留言:

  1. 你好勁呀, 一拖2仲可以玩到咁多野~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實背後有爸爸/工人姐姐/婆婆一齊去架。。一個人湊住兩個邊可能玩樂到吖

      刪除
  2. 好多嘢玩咁呀,我到最後都收到兩張免費飛,不過最終呢個weekend太忙無去到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁多節目,實玩唔哂啦

      刪除
  3. 真係好好玩喎……

    小檬真係好錫妹妹,連妹妹都要kiss佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過有時會整醒妹妹 =____=

      刪除
  4. HK生活真係多姿多采呀!

    回覆刪除
  5. 我下午去,勁多人,不過真係好多野玩!

    回覆刪除
  6. 撞唔到你添, 下午真係多啲人。。。

    回覆刪除