5.11.2015

妹妹豬@第一場比賽

妹妹豬完成咗人生嘅第一場比賽喇!!

我地登記咗個爬行大賽
其實一節都唔係好多人,大約5個BB,
佢呀媽我唔記得準備啲物品引佢
小檬果時我帶定遙控器。今次可能有其他野玩,
所以我唔係好記得有爬行比賽!

唯有打天才波~ 
準備喇。。。

一開始, 唔知點解妹妹豬向後爬!!!
呢個時候我先喺手袋攞粒朱古力出嚟引佢
(朱古力係諗住一陣影cover baby 試鏡時氹佢)
其實佢冇食過朱古力,不過佢應該知道食得,
理論上好鍾意,冇理由冇反應。
天然呆,唔爬!!!

媽媽拿拿臨再摷,手袋咩都冇,唯有拎支唇膏。
佢即刻好似入咗電咁追住爬
(佢平時見我啲一支支已經好鍾意,自己扮我搽上面)
小檬哥哥都喺度幫手,叫妹妹爬行過嚟啦~
不過好似阻住賽道,越幫越忙。。
我唯有一手叫哥哥行開,再推唇膏。。
妹妹豬就好似追住啲電兔咁。。。開turbo 咁爬。。
好快就衝過終點,
成為第一名!! 
張獎狀仲好快就比埋佢添~
(其實佢唔起身行都算係咁)

啲FB朋友讚我可以同時間推開哥哥拎唇膏仲要引妹妹,
因為我每日都面正對同樣情況!!
兩隻手兩隻腳都同時做緊野架~

16 則留言:

  1. 妹妹豬好勁呀

    回覆刪除
  2. 妺妺叻,媽媽仲勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時習慣咗要應付兩個!!!

      刪除
  3. 妹妹超勁...媽媽更勁!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊慣兩個,係會勁啲,你應該明嘅

      刪除
  4. Gen Mami:
    ~我初頭見到妹妹豬, 好似無意識要爬.....但當你拎支唇膏, 妹妹豬好似吸引住!! 爬得快到不得了!! 叻叻!!

    回覆刪除
  5. FB講完,呢到都要講多次,媽媽你真係超勁﹗

    回覆刪除
  6. 掌聲鼓勵! 係比檬媽~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境逼成,湊住兩個係要勁啲

      刪除
  7. 叻叻妹妹豬,超勁媽媽

    回覆刪除