5.20.2015

下"沙"禮

母親節當日飲完茶都三點幾。。。
舅父話不如去游水,
都好喎。。其實呢日度度都多人,都唔想周圍去

原來佢地都諗住嚟我屋企會所游。

因果日天色不穩,驚有雷暴警告,於是就轉戰沙灘~
(有雷暴警告會所就唔開, 而我地都唔會落水, 沙灘都冇問題)

好在上星期已經摷哂啲夏天衫同泳衣出嚟
屋企行大約15分鐘就到,

一去到兩個都仲係呆呆豬喎



比個球波都未有笑容。。咁去玩啦


Beach Boy 

蛇仔媽送咗比佢好耐的泳褲仔終於啱著喇

Beach Girl

妹妹未有時間買新泳衣,好在舊年的仲僅僅啱著,
著多次先喇. 就嚟唔啱,好快露點~

妹妹豬上年已經到過沙灘,不過果時一舊飯,唔識比反應!
  呢次嚟一歲多啲,情況就完全唔同。


一開始一臉茫然


一踩落啲沙到就唔鍾意
eeee....

 嗚嗚嗚嗚

 一踩落啲沙到就唔鍾意,不停咁叫媽媽媽媽。。好好笑
沙灘啲人都望住妹妹,叫得咁大聲話佢好得意。。。哈哈

佢比起小檬已經叻叻,至少肯行先


不過之後就大叫媽媽



媽媽呢個時時候同咗哥哥裝水水,返嚟即刻拯救妹妹



之後耐啲就好啲, 坐喺到都冇問題,
不過就唔係好郁。。


跌膊好sexy

不過坐姿就.....

哥哥今次落到水邊唔驚喇~



坐喺度玩沙,完全冇難度喇



唔驚沙喇。。。


鍾意玩沙添


好用心 



哥哥同妹妹位置好似調轉咗!!



今次好在有舅父個電泵,呢個水床先可以好快完成。
  



做咩咁楚楚可憐?

睇朋友相話點解我咁輕鬆,因為我有強大嘅嘅湊B團隊
5個大人照顧2個小朋友,當然好輕鬆啦。



同舅父唧水水,爸爸當然係頭號目標啦。


影我?唧你吖喇
影完真係即閃,佢差啲唧到我


之前淨係買咗一支,
所以爸爸無冇得反擊。


玩得超開心

雖然呢度喺一個正式嘅海灘,有救生員當值。
不過水質真係麻麻喇。。。

好詳細解釋比妹妹豬聽

呢啲係"水水"

浪湧埋嚟有啲驚

同女女行吓

同仔仔玩吓

自己行吓行吓

過咗一個悠閒嘅母親節

8 則留言:

  1. 我上年有次去, 超dirty 呀~ 仲有玻璃碎呀~ 今年好D嗎???
    哩個沙灘, 其實好好, 對我地黎講都算近呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都係唔係十分乾淨。。我諗真係游水(水過頭)就唔得喇,濕吓身玩吓水都應該冇問題嘅!
      我都諗住寫吓信去投訴一吓,因為我見到塊小木板係岸邊漂流。。。啲街坊話呢個灘出面多大船經過,所以係好難好乾淨~

      我好鍾意呢度,因為行過嚟就到,唔使整啲沙入架車。個景又靚,希望遲啲可以再改善

      刪除
  2. 屋企附近有個沙灘真係好,睇到我都想來一齊玩,唔知我老公今年又要拖到幾時先捨得帶我哋去沙灘呢?
    最後三張漫步相巧浪漫呀﹗

    回覆刪除
  3. 見到Be B驚驚大喊個樣,真係好鬼可愛 ^^
    我地都未帶過肚B去沙灘,實在太遠啦,真係羨慕你地咁近沙灘呀

    回覆刪除
  4. 你就好啦,咁近沙灘...我地只係去會所游喳.....><"""
    一定要搵次去下沙灘感受下D 沙先,嘻嘻.....

    回覆刪除
  5. 水床好正呀。

    妹妹豬玩沙個樣好攪笑。

    回覆刪除
  6. 我都準備同O仔下水禮了...!!!

    回覆刪除
  7. 我睇落都覺得你好輕鬆,因為你影到好多靚相!
    而我呀,就乜都一腳踢

    回覆刪除