5.08.2015

送舊迎新~車

小檬爸揸緊嘅車係為迎接小檬嘅來臨而換嘅
之前係揸緊5座位,不過多個B有car seat 又有老人家,
所以換咗架7人方便啲。
到妹妹出世,多一個car seat有時多埋姐姐,
更加冇得走雞。

見架車亦開始老化,最嚴重可怕係最近
壞咗冷氣!!
一個二個好似濕水雞仔咁
小檬仲問爸爸" 可唔可以比啲冷氣我呀?"
既然架車已經好多野要整,又要使錢,
於是就決定唔整喇 索性買過架!!

佢接咗兩位小朋友出院,都算完成佢嘅使命啦。
  
退役喇~ 

送完舊,就梗係要迎新啦
終於等到架新車~


爸爸好錫我地架,為咗我地可以坐得舒服啲,
換呢架大啲嘅新車。

咁啱舅父舅母嚟食飯,食完飯就一齊落去睇新車喇~
如果收埋第三排凳,車尾超大,真係放單車都得。
中間可以walk through

小檬細細粒,行入後座梗係冇問題,
連我都好容易行到入去 

 車箱寬敞,啲高大威猛嘅大隻佬都坐得舒服

 之前舊車唔肯坐car seat嘅妹妹,呢到冇問題喎!
希望真正行車都係咁啦

另一用家都好滿意,因為有得睇DVD,
不過停車就冇得睇,亦唔會改裝喇。
唔想佢習慣有得睇。
有需要先開,平時都係聽吓兒歌算
(唔知得唔得呢?)  
  
 car seat會移返前面  

介紹完喇,好似啲sales咁。。。

 之前架車,雜物超多,
希望呢架可以keep到整整齊齊~ 

好滿意新車,最緊要係有返冷氣。。。wakaka~ 

16 則留言:

  1. 有新車坐,恭喜晒!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我最緊要係有冷氣~ wakaka

      刪除
  2. YEAH` 我覺得7人車最正係個"徜門"~出出入入方便好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前架都係七人,不過細啲冇徜門~
      徜門方便抱住B果時~

      刪除
  3. 咁大架車真係舒服好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好係有得walk through,上車方便好多

      刪除
  4. Gen Mami:
    ~有七人車, 真係舒服啲!! 出去玩, 一架車攪掂晒!!

    回覆刪除
  5. 7人車真係好好多,你呢架仲要大車,我果架係細7人當5人用咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前果架都係好似雜物房咁。。 @@

      刪除
  6. 7人車真係舒服好多呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前果架都係七人,不過呢架內籠仲大。

      刪除
  7. YO~~~ 送舊迎新車, 正呀!!! 其實最開心應該係小檬爸爸, D 男人換車係好興奮的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢不知幾開心。見佢會紙巾抹吓抹吓,之前果架成隻黑豬都冇理過

      刪除