5.18.2015

Happy Mother's Day 2015

Mother's Day  10。5。2015

本來諗住瞓到自然醒當係比自己嘅禮物,
原來係唔得,呢日小檬唔使返學都7點起咗身,可能習慣咗 =____=
好叻咁喺冇人搔擾嘅情況吓, 敷咗個清潔mask

跟住啲大豬小豬都起身,
爸爸話漏咗銀包喺車度,
原來去咗買蛋糕


小檬叫我咪埋眼仔,123打開睇吓咩嚟先????


原本係小檬喺學校做嘅母親節咭。


仲有手鍊呀




小檬,原來媽咪喺你心目中係咁嘅樣嘅。。

似唔似呀????  

攬住妹妹豬, 加小檬情深一啖
就心都甜哂!


之後捉住我個頭錫係咁錫


呢個妹妹豬呢,又要爭住自己切,唔比我地攞把刀


 

跟住睇咗個好開心嘅表演,
就係睇住呢兩隻豬仔食蛋糕喇~
睇住佢地食,自己唔食都好心滿意足!

中午走咗去飲茶,我都係鍾意食吓點心,
好在小檬爸有準備book咗檯,
唔係都幾難有位飲。
打比婆婆同佢講母親節快樂先知原來舅父都放假。
(其實之前同嫲嫲婆婆慶祝咗)
於是就一齊去喇~

母親節,其實只要比我去做吓facial/spa/massage,
然後行吓街就好滿足。
不過到時我又會唔捨得dump低啲小朋友架喇!!

6 則留言:

  1. 小檬, 你畫媽媽畫得好似呀~ :P
    有2個小寶貝同MAMA你慶祝, 真係甜哂~!!!! happy Mother's Day Gen MAMA~

    回覆刪除
  2. 小檬畫中嘅媽媽好靚喎XD

    回覆刪除
  3. 以小檬咁小小的年紀可以畫到咁靚, 已經好叻叻!

    回覆刪除
  4. SWEET 爆, 見到呢個畫面我都感染到眼濕濕呀
    我個MOTHER'S DAY 超~~~~~~ 平淡就過咗.....蛇仔爸要返工, 而佢亦唔識花心思去同我慶祝嘅人...哼~

    回覆刪除
    回覆
    1. Btw, 好鍾意妹妹豬個小酒窩, 好可愛呀

      刪除
  5. 你兩個寶貝同老公都好sweet sweet呀﹗小檬咁快識得畫媽媽,真係好叻仔﹗

    回覆刪除