5.19.2015

小檬學校觀課

@19/03/2015 學校觀課

小檬學校喺第二個學期安排家長到學校觀課.
學校明白家長心急會問 "點解唔喺第一個學期?!"
校長解釋係因為始終係N班小朋友剛開學
可能有些小朋友情緒仍然未穩定,見到家長會好容易喊!
所以,安排喺第二學期,等大家都適應咗學校嘅生活先
(不過以我所知,小檬同學仔以大B居多,
所以老師話呢班都好快適應)

呢日小檬如常坐校巴返學
小朋友集合好
我地就喺則邊睇住啲小朋友唱歌早早操
唔知道點解每次見到小檬同埋班小朋友一齊唱歌跳舞做早操,
我都好感動, 記得啱啱開學時我仲睇到眼濕濕添。。
(唔係聖誕演出都咁@@)
之後就排隊去洗手間

家長們就先入課室等候。。。

小朋友陸陸續續返課室,我地呢日唔係第一日有家長觀課,
所以小朋友們都冇特別望住我地
只有一兩位有父母在場小朋友會特別望住。

小檬同我用眼神交流笑一吓就乖乖咁坐低
(唔知點解呢吓好窩心)

全程都冇望過我地喇~(真係留心)
中文堂,哈哈。。。隔咗咁耐先寫,
我已經唔記得果日教咩喇。
記憶中都係老師問問題,小朋友舉手答。。。
果然,老師問咗咁多條問題,小檬都冇舉手答。

講都唔信,應該係好少舉手答問題嘅。點解我地知呢?
因為學校成日有好多貨堂嘅相上載學校網站,
不過我地都未見過佢係出去白板貼吓入吓果啲小朋友。
我又唔特別話要求佢要好踴躍,
不過又唔使話一次都唔舉手嘅。

之後就到課室出面玩
今次係穿過啲障礙物,入波波。
小朋友們都玩得好投入。

最後就上英文老師堂,呢次嘅主題係超級市場。
老師扮成收銀員,小朋友就買物品。
到最後老師問有冇家長想做收銀員,好似冇家長舉手,
於是我自告奮勇做。。
(好似講到好大件事,其實只係講幾句說話⋯而且我都係唔舉手答問題嘅學生嚟架~哈哈)

小檬嘅英文老師係NET,
仲要係咁多位(大約十位)家長面前獻醜!!
平時公司見客就冇問題,唔知道點解對住啲老師家長就有啲怯
不過我果刻同自己講,
呢個係好難得嘅機會喺小檬嘅課堂上同佢用英文玩超級市場。
而我覺得自己做咗家長之後,好多事都大膽咗,或者冇咁怕。
好似離咗題添!

小檬拎住啲食物咭嚟買食物,
我會問佢 "hello ...what do you want to buy?"
同我講 " I want to buy the bread "
之後就比麵包我,我用就嘟,
比返佢,佢就放入袋,

繼續
 "hello ...what do you want to buy?"
 " I want to buy the fish" 

跟住好似仲有milk
買哂佢要買嘅物品之後,就收錢。

完成晒之後佢同我笑一笑就返埋位!

雖然幾個簡單步驟,
不過要面對住成班自己嘅同學仔+家長
講埋英文,冇怯場,我已經覺得好叻(眼淚又滾動中)
唔好話佢,我自己都會有少少啦,
所以我的小檬係叻叻嘅!(又嚟喇!!)

觀課完畢之後,學校安排我地同校長有個小組討論,
對於學校嘅上課安排比啲意見。
校長即時記錄我地嘅意見,睇得出佢都好重視我地嘅意見!

觀課比我見到其他唔同小朋友喺課堂上嘅唔同表現
其他同學仔,有啲都好安靜, 有啲擔天望地
有個女仔就好多野講,有個o殊啲講野嘅男仔
有個做管家婆咁話啲男仔 
 "老師話女仔出門口先架"
好好笑!!

我好鍾意小朋友,以前都有諗過做幼稚園教師,
不過當佢地可愛得意就好,如果扭計曳,我諗我都會投降!

我真心明白而家做幼稚園老師(或者學校) 真係唔容易,
學校/ 家長嘅要求越來越高, 
而家啲小朋友比以前叻
(或者曳,或者蠱惑)
又要面對一班家長(仲要唔知道怪獸唔怪獸)
所以我都好充心感激佢地教導小檬!!

4 則留言:

  1. 小檬係咪冷靜觀察型多D所以先少舉手?!龍BB就係活躍好動型成日鍾意出去答問題 (冇舉手自己行出去個隻=.=)!
    小檬好叻,成句英文句子對答!龍BB只會答bread, fish
    我都覺幼稚園老師吾易做,又要高EQ,又怕比家長投訴,真係好大壓力!

    回覆刪除
  2. 媽媽你好叻叻,珍惜咁難得的機會同小檬玩!

    回覆刪除
  3. 小檬可以講到英文句子好叻叻呀~
    媽媽都好勇敢,無錯,做左媽媽真係膽大啲架!

    回覆刪除
  4. 好認同做咗媽媽真係會大膽D﹗

    回覆刪除