5.28.2015

樂童BB

妹妹豬入選咗奶粉公司BB廣告攝影

之前submit張相上去,
好似都要有啲like不過唔係要最多果隻(我最憎果啲)
上星期收到電話話入選咗(定係個個都有份?)
我都唔記得

按大會指示,預備好一件紅色衫,襯返奶粉嘅主色。
媽媽呢日為咗啲家事請咗下晝假,攪掂之後可以早啲出門口。
咁啱師姐地放假就成團一齊去。。。
妹妹豬真係威水,一個出show,咁多工作人員~

一去到都未熱身,就行去影相區域。
小檬就同師兄喺出面玩。

妹妹豬要先喺個盤到影返場賣豬仔相~

跟住就開始,爸爸媽媽好努力咁企喺AB位置到引佢笑

之前個姐姐話驚啲頭髮遮住佢塊面,叫佢頭髮攝耳仔~
唔知點解好似冇平時咁可愛
加上喺個盤仔到冇得郁,又有閃光燈,
陌生人,陌生地方。。。
真係冇咩笑容!! 

果到啲音樂又大聲,我唱首歌引吓佢笑到唱到嗌交咁!
 好在後來有啲bubble同個哥哥引吓佢玩吓就好啲,
都叫做有啲笑容。 

休息一陣(其實係我地休息)
攝影師哥哥又再嚟過。
我地出動妹妹豬偶像~ 小檬哥哥,
我又將佢啲頭髮拎返出嚟,終於有返啲自然嘅笑容!

廣告未出街,post少少算


影左差不多半個鐘,攝影哥哥話應該有,
我估計都係要一張半張,可以收工~

臨走crew 影張相~

雖然到最後可能得一個細細嘅頭(可能係萬中一點)
不過都總算有個機會等妹妹豬大個見到自己做過廣告BB
當係玩吓囉!
到有廣告出街再分享一吓~

p.s 感謝師姐冇叫嘅情況吓幫我影吓啲花絮
呢啲就係女人同男人嘅分別!

17 則留言:

  1. 哇,原來做左明星bb,好叻叻呀 ^^

    回覆刪除
  2. 睇來檬媽你好快就可以變身星媽啦﹗等睇廣告呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知會唔會細粒到睇唔到,硬照廣告嚟咋

      刪除
  3. 妹妹咁快做童星, 叻女

    回覆刪除
  4. 好期待個廣告出街呀^3^

    回覆刪除
  5. 期待廣告出街

    回覆刪除
  6. 嘩,咁細個就做左童星,咁你咪係星媽,嘻嘻!
    吾得啦,快D簽定個名比EE,如果吾係大個左吾認得我啦 ^_^

    回覆刪除
  7. 檬媽,等我解開你的疑問 - 個個參加BB都有得影架,唔駛LIKE ,仲有出左廣告之後唔係一小格,係一整塊大廣告牌架! 木木今個星期六去影,我都好擔心佢唔會笑...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。多謝你,而家我個腦真係冇咩位裝野,果排又有baby mo carnival,啲活動差不多,我都冇心記。有得玩就玩吓。
      其實妹妹豬影得麻麻~放入個盤到冇得郁都已經唔識笑,不過佢冇爬出嚟已經好叻!!

      你快啲喺屋企同佢用個盤玩吓先啦

      刪除
  8. 我見有個同學仔媽咪兩個仔女都做樂童BB,地鐵大幅打橫廣告,一個小朋友佔3分1位置架!係呢點解唔同埋小檬登記o既?
    期待廣告出街呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然係小檬粉絲,又記住小檬。
      我都唔知道點解,好似我以為只係BB先玩得!

      刪除
  9. 榮升星媽呀, 恭喜晒
    妹妹嘅排場好天后級!!!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀。。。先crew人幫手,不知幾威水

      刪除
  10. 哈哈,係呀。。。先crew人幫手,不知幾威水

    回覆刪除