5.29.2015

跆拳實況

星期三請咗下晝假,啱啱好係小檬學TKD嘅日子,
中午食完飯收拾好心情就瞓左一個45mins嘅晏教
(雖然未夠,不過已經好好)
之後就同小檬落會所

今日有爸爸媽媽帶佢,好似特別開心
第一次見佢著套衫,好有型呀~

帶佢去到場地門口,反而係小檬話返比我地知點樣。
佢叫我地係到等,佢自己就換對鞋仔入去自己坐喺到等呀sir。

媽媽有機會睇佢學,影咗好多video呀~
媽媽學人剪咗條片

見到佢真係學得好開心。
熱身運動,壓腿,壓身,
雖然未係好叻,不過都會跟住,
跑跑跳跳,踢腳前前後後都做啱哂
每個步驟都跟住好乖冇偷步,
呀sir叫佢嘅指示都全部跟到!
成堂都會笑容滿面!!

有一個由細喺會所識嘅小朋友
都跟埋小檬一齊學,
雖然都係3歲大B,呢位小朋友就唔肯自己入去,
仲喊起上嚟。。最後媽媽就帶咗佢走!
我好感恩小檬真係好獨立好叻仔,
冇試過要黐住我或者婆婆唔肯入去,
或者喊嘅情況出現!

興趣班有時都唔係淨係為啲咩證書之類,
都可以透過上堂
學到同其他唔係學校嘅老師同學點樣相處!

雖然我唔會每個星期都請假帶佢去上堂,不過我好珍惜呢日,
我地一齊嘅時間係開心就得。

睇到小朋友開心,就係媽媽最大嘅動力來源!!

17 則留言:

  1. 睇得出小檬真係上堂上得好開心呀﹗

    回覆刪除
  2. 小檬著起套衫好可愛呀! 大個少少著起黎應該會man d添~

    男仔學跆拳幾好呀, 唔知多唔多女仔學嫁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有女仔學架!保護自己都好架

      刪除
  3. 一個字, 型.
    同埋有啲CHOK 添, HAHAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE,你意見好中肯~

      刪除
  4. 跆拳小檬好有型呀!

    回覆刪除
  5. 好型呀~ 小檬真係好乖呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢真係算乖,如果佢扭唔肯入,又比咗錢,都幾無奈!不過小朋友真係迫唔嚟

      刪除
  6. 真係好有型呀,enjoy

    回覆刪除
  7. 似乎好好玩咁Bor

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑跑跳跳小朋友最鍾意

      刪除