5.15.2015

學生王子

上星期學校開始換季,媽媽買咗長襪比佢試吓,
剛剪完頭髮的小檬,

真係忍唔住講句:好靚仔呀!
(戀仔狂發作!)


仲整蠱做怪做唔同表情添!

唔知有冇女同學fans 呢?

17 則留言:

  1. 姨姨我都係佢粉絲黎架...小檬真係好靚仔呢 *3*

    回覆刪除
  2. ee都忍唔住~好靚仔呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!(唔好比老公知喎)

      刪除
  3. 嘩雙手插袋真係瀟灑到暈呀,電死人啦!
    媽媽fans都有(我都係),女同學fans梗係大把啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家自己插袋影相
      暫時未收到消息。。哈哈

      刪除
  4. 好好好靚仔呀 ^3^~~~
    小檬哥,我家有巨鳳妹妹,可以同你地對襯家呀 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. um ,.... 我尊重自由戀愛~ haha

      刪除
  5. 媽媽靚,仔仔仲靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊係呢。。小檬靚過我好多

      刪除
  6. 媽媽靚,仔仔仲靚!

    回覆刪除
  7. 好靚仔呀~ EE暈啦~

    回覆刪除
  8. 哈哈,我估個個媽咪都係戀子狂母! he's really cute and handsome!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部媽咪都有呢個病!!! haha

      刪除