5.07.2015

跆拳小子

妹妹出世嘅時候,豹叔叔一家嚟探我地,
7歲嘅豹仔啱啱學完跆拳道,豹叔叔即時叫佢表演一吓,
佢又唔怕醜喎。。原來呀豹叔叔訓練佢大膽啲,
要佢喺樓下大堂耍拳,哈哈~ 所以嚟到我地屋企梗係唔怕醜啦。

細問之下,原本豹仔之前都係喺我地屋苑會所學(佢地之前都係住呢到)
小檬偏細粒,參加郁動多啲都好喎,又喺屋企樓下唔使搭車,學費唔貴。
於是過咗三歲就報名比佢試吓學。

到而家已經學左兩個月左右,
weekday婆婆帶佢學,婆婆冇影到相,冇圖冇真相,
所以到今日先post吓。
終於我嘅跆拳小子出場喇~

多謝教練幫婆婆影相,先有返啲真相

套衫都係第一堂著咋
呀sir叫我地唔好咁早買,等佢適應咗,冇抗拒,
肯繼續學先好買衫,唔好徙左!

喺屋苑湊仔時識嘅媽咪小檬學,
又叫個仔一齊學有個伴
幫我拍video send比我

我唔期望有啲咩成績,一星期一次
婆婆話佢每次去學都好開心,好鍾意上堂,純粹希望可以強身健體,
等佢多啲運動,好過喺屋企玩!

唔知幾時先可以踢木板比大家睇呢?

18 則留言:

  1. 小檬開心最重要! 我見佢都幾有姿勢咁喎

    回覆刪除
  2. 對呀~ 做多d 運動好啊~ 加油小檬~

    回覆刪除
    回覆
    1. 知喇 Apple mama ee! 原來你識Ron EE架??

      刪除
  3. 小檬著起件衫好有型呀﹗其實最緊要做多D運動身體健康D﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢好鍾意學野,好留心,又好投入。

      刪除
  4. 小檬好有型呀!

    回覆刪除
  5. 我都諗住俾南瓜仔學,因為佢太細粒

    回覆刪除
  6. 好醒神呀!好鍾意第一張

    回覆刪除
  7. 著左套衫好有型啊!!!!運動下真係好過o係屋企~~~
    我之前都有諗住俾大爺學跆拳...不過....仲未搵附近邊度學好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 學啦學啦, 啱先有高手話我知原來跆拳可以訓練鍛鍊力,堅忍,紀律,尊重!
      在精神上,可以鍛鍊人的意志、忍耐力、紀律、自信心及合群精神
      強身健體,臨危自衛。

      刪除
  8. 好有型呀~~~~下次表演俾姨姨睇得唔得呢?!

    回覆刪除
  9. 套衫好型呀~~~
    波哥咁懶唔知學左會唔會D好:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 試吓囉,呢家野可以鍛練嘅正面價值觀都唔少,小朋友有得玩,應該冇咁最懶

      刪除