5.02.2015

妹妹豬@14M

妹妹豬14 Months喇!!

(問佢點樣影相,就咁喇~ )


都係差不多,通常支奶食食吓未食哂走咗去玩
一見到我地食野,係咁擒,撐住我地隻腳擒埋上嚟添
我地食緊咩都想食(有啲唔比得好煩)
食極都未夠,字典應該冇個飽字
已經脫離食粥仔行列
轉食飯仔,仲要係啲大人飯,
婆婆會比多啲啲水就佢
蒸水蛋,肉碎,蒸魚,盡量係啲簡單餸,
婆婆盡量少調味
水水湯湯都好鍾意飲,婆婆叫哥哥飲湯,
佢就自己走過來, 哥哥真係好多謝佢幫佢頂


夜晚哥哥入房都會跟住瞓,通常姐姐拍佢瞓,
因為媽咪要同哥哥哥講今日回顧。
姐姐放佢喺床就自己碌碌碌。。。就瞓著,
比之前進步左好多(咪講)
到11~12點,就會醒咗叫吓喊吓,媽媽就要奉命入去陪佢,
只要喺佢身邊就得,同爸爸傾計都唔嘈冇問題。
呢個情況之前一個月日日都發生,但呢個月就冇叫過
之前會三更半夜醒,而家一教瞓到天光(感恩)

呢兩個月成長得好快。
玩具已經識分panda/lion/mickey/麵包超人/rabbit...好多好多
話去街佢就自己走去攞鞋仔坐喺哥哥張凳著鞋,
自己申隻腳出嚟等我地幫佢著鞋。
已經自己喺屋企嚟行去行去,完全唔使扶
認得邊個爸爸/媽媽/哥哥/婆婆/姐姐/舅父/舅母
問姐姐喺邊,識走去廚房。
邊到洗poopoo會行入廁所
問哥哥喺邊?識入小檬床

邊張妹妹床,會拍拍床,點解瞓教,會主僕落枕頭仔
冇開電視,會拎遙控叫我地開。
如果我返咗工,婆婆問佢媽媽呢。指指門口用手示意冇
拎XX比婆婆。。。喺屋企常用招數等佢行嚟行去。
見到樓梯好開心,要自己上落

學野覺得上比哥哥更快,更容易學到,
一次已經識,可能又有哥哥跟住

識講爸爸/媽媽/婆婆/哥哥/姐姐/panda/
lion/book/rabbit/ kitty /貓/包包/呢個/果個/多謝
有啲充滿BB音

識跟住啲歌仔做動作(哥哥果時唔會)
好癡我,一起身就媽媽媽媽,
有時湊小檬去對面畫畫,就冇帶佢去
一見到我著外套,著鞋佢自己就走去拎鞋,
以為自己都有得去,再嚟就攬住我隻腳。
喺屋成日叫媽媽,而家爸爸都叻咗,會要爸爸抱佢攞書書。

超級唔鍾意坐車,唔可以乖乖咁坐好,一定會扭吓!
唔鍾意坐BB車,出世到而家都應該冇坐多過10!
唔鍾意網床,所以放喺廳到用嚟裝雜物, 結果收起冇用!
脾氣比哥哥大,唔鍾意會發脾氣,有時lur地!!
我最憎,我唔會理佢,而家好似知道呢招冇用,
好似有啲改善!
好鍾意落街,自己同人打招呼揮手hello

通常出街嘅人都會見到妹妹就會講...
好多頭髮,頭髮孿毛,隻眼珠好黑,成個公仔咁
拉高左,其實都唔肥豬妹喇。
肚仔都會成日叮起(唔知點解婆婆咁形容)

叫佢錫你要噗一聲。
拎住我嘅袋/電話會話叫媽媽
貫徹媽媽同哥都係好開朗開心!
見到佢啲動靜同笑容真係比佢冧C,好得意~

哥哥坐麵包超人,我又一齊坐~


我都好鍾意公園

搖搖搖

媽媽日本返嚟喇,d禮物梗係著哂上身啦


媽咪話我好浮誇,應該行周星星路線

其實我都有文靜一面
(我好鍾意揭書架)

一見到人著鞋,我都唔執輸架

影完studio媽咪話我表現好,獎勵我去cafe
(其實媽咪自己想去)

喂?爸爸???

一揸住電話就叫爸爸
因為我會比電話佢whatsapp叫爸爸

頭髮又多黑又孿, 唔夾起會好凌亂


姐姐忍唔住幫我札起哂

招呼蛇仔明哥哥

哥哥油顏色,我就做妹仔,幫佢收拾

師姐送嘅 frozen 裙


 哥哥嘅夾衣+ 大大嘅酒粒


表舅父送嘅學行鞋仔~

師姐比嘅粟米,冇得開發脾氣~ 
要攬住入房先肯瞓

春麗妹妹

bye bye~下次見!

14 則留言:

  1. 妹妹好似洋娃娃, 好。得。意。。。好可愛呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. tks~ 我都覺得佢越來越得意

      刪除
  2. "頭髮又多黑又孿, 唔夾起會好凌亂" 0個張相, 妹妹真係好似公仔..
    時間過得真係快, 眨下眼妹妹已經識行識走...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快,眨吓眼就歲幾

      刪除
  3. 我果個又係唔肯坐bb車,一放就喊,喊到我地抱先肯停,所以我都放棄架bb車,我都唔明,有車坐咪舒服,點解唔肯坐???

    回覆刪除
  4. 妹妹啲頭髮好攣真係好可愛!
    咁快食大人飯呀?包包哥哥仲食緊bb飯
    講野方面好叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔鍾意一pat pat喇。。所以比啲好軟嘅飯佢,落多啲啲水爛dd就佢
      呢兩日仲自己講痛痛添。。唔使教,佢好肯講,我地一句,佢一句

      刪除
  5. 成個公仔咁! 妹妹豬好可愛! 同上,我不知幾恨坐車唔駛行,為咩唔坐呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係先個公仔咁,應該係因為有得抱,所以唔肯坐囉。。。

      刪除
  6. 妹妹真係超得意啊.hahaha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢越來越得意

      刪除
  7. 可愛到爆燈,五粒星可愛,哈哈哈!

    回覆刪除
  8. 真係公仔咁,得意到呢!

    回覆刪除
  9. 睇住妹妹大呀,感觸呢。我豬妹幾時先咁大,wakaka

    回覆刪除